logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

''Promocja Miast. Nowa perspektywa'' - nowy podręcznik trafia do sprzedaży

   29.10.2010, przeczytano 6579 razy
ilustracjastrzałka

Na polskim rynku ukazała się książka ''Promocja miast. Nowa Perspektywa'' autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i Dr Magdaleny Florek. Główną intencją książki jest prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Książka jest kolejnym, po Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz seminarium Outdoor dla miast i regionów, projektem realizowanym na rzecz miast przez Grupę Ströer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/--promocja-miast.-nowa-perspektywa-----nowy-podrecznik-trafia-do-sprzedazy,11513,artykul.html

''Promocja Miast. Nowa perspektywa'' jest pogłębioną publikacją zzakresu promocji miejsc i pierwszą publikacją w Polsce poświęconą tejdziedzinie. Książka jest skierowana do osób, na co dzień zajmującychsię promocją miast, przedstawicieli samorządów, instytucji kultury,agencji reklamowych, strategicznych i public relations, a takżestudentów i kadry akademickiej. W publikacji zostały wykorzystanemateriały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in.wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty,wypowiedzi przedstawicieli miast, ich przemyślenia i sugestie.„Promocja miast. Nowa Perspektywa” stanowić ma zbiór inspiracji iprzegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta dowdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze.

Autorkami pozycji są Anna Proszowska-Sala oraz drMagdalena Florek. Książka jest pierwszą próbą ogarnięcia działańpromocyjnych dotyczących miast i regionów, a w nich instytucji kultury,sztuki, nauki, kwestii społecznych, przestrzeni publicznej, tradycji iwydarzeń. W książce zawarto blisko 140 przykładów rozwiązań promocyjnych zrealizowanych przezmiasta polskie i zagraniczne.

Książka dostępna jest na stronie www.ksiazkapromocjamiast.pl.

Anna Proszowska-Sala jest ekspertem w zakresie strategiikomunikacyjnych miast i regionów oraz zagadnień szeroko pojętejkomunikacji korporacyjnej, w tym public relations i public affairs.Pomysłodawczyni i dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast iRegionów - największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowaniawizerunku i promowania miast i regionów.

Magdalena Florek jest doktorem nauk ekonomicznych. Adiunktem wKatedrze Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu,gdzie wykłada m.in. marketing terytorialny. Ponadto członek wielumiędzynarodowych zespołów badawczych związanych z tematyką marketinguterytorialnego. Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji ''Best Place- Europejski Instytut Marketingu Miejsc''.

Źródło: Citybell

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764