Na polskim rynku ukazała się książka ''Promocja miast. Nowa Perspektywa'' autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i Dr Magdaleny Florek. Główną intencją książki jest prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Książka jest kolejnym, po Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz seminarium Outdoor dla miast i regionów, projektem realizowanym na rzecz miast przez Grupę Ströer.
''Promocja Miast. Nowa perspektywa'' jest pogłębioną publikacją zzakresu promocji miejsc i pierwszą publikacją w Polsce poświęconą tejdziedzinie. Książka jest skierowana do osób, na co dzień zajmującychsię promocją miast, przedstawicieli samorządów, instytucji kultury,agencji reklamowych, strategicznych i public relations, a takżestudentów i kadry akademickiej. W publikacji zostały wykorzystanemateriały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in.wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty,wypowiedzi przedstawicieli miast, ich przemyślenia i sugestie.„Promocja miast. Nowa Perspektywa” stanowić ma zbiór inspiracji iprzegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta dowdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze.
Autorkami pozycji są Anna Proszowska-Sala oraz drMagdalena Florek. Książka jest pierwszą próbą ogarnięcia działańpromocyjnych dotyczących miast i regionów, a w nich instytucji kultury,sztuki, nauki, kwestii społecznych, przestrzeni publicznej, tradycji iwydarzeń. W książce zawarto blisko 140 przykładów rozwiązań promocyjnych zrealizowanych przezmiasta polskie i zagraniczne.
Książka dostępna jest na stronie www.ksiazkapromocjamiast.pl.
Anna Proszowska-Sala jest ekspertem w zakresie strategiikomunikacyjnych miast i regionów oraz zagadnień szeroko pojętejkomunikacji korporacyjnej, w tym public relations i public affairs.Pomysłodawczyni i dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast iRegionów - największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowaniawizerunku i promowania miast i regionów.
Magdalena Florek jest doktorem nauk ekonomicznych. Adiunktem wKatedrze Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu,gdzie wykłada m.in. marketing terytorialny. Ponadto członek wielumiędzynarodowych zespołów badawczych związanych z tematyką marketinguterytorialnego. Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji ''Best Place- Europejski Instytut Marketingu Miejsc''.
Źródło: Citybell