logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

''Promocja Miast. Nowa perspektywa'' - nowy podręcznik trafia do sprzedaży

   29.10.2010, przeczytano 6329 razy
ilustracjastrzałka

Na polskim rynku ukazała się książka ''Promocja miast. Nowa Perspektywa'' autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i Dr Magdaleny Florek. Główną intencją książki jest prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Książka jest kolejnym, po Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz seminarium Outdoor dla miast i regionów, projektem realizowanym na rzecz miast przez Grupę Ströer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/--promocja-miast.-nowa-perspektywa-----nowy-podrecznik-trafia-do-sprzedazy,11513,artykul.html

''Promocja Miast. Nowa perspektywa'' jest pogłębioną publikacją zzakresu promocji miejsc i pierwszą publikacją w Polsce poświęconą tejdziedzinie. Książka jest skierowana do osób, na co dzień zajmującychsię promocją miast, przedstawicieli samorządów, instytucji kultury,agencji reklamowych, strategicznych i public relations, a takżestudentów i kadry akademickiej. W publikacji zostały wykorzystanemateriały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in.wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty,wypowiedzi przedstawicieli miast, ich przemyślenia i sugestie.„Promocja miast. Nowa Perspektywa” stanowić ma zbiór inspiracji iprzegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta dowdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze.

Autorkami pozycji są Anna Proszowska-Sala oraz drMagdalena Florek. Książka jest pierwszą próbą ogarnięcia działańpromocyjnych dotyczących miast i regionów, a w nich instytucji kultury,sztuki, nauki, kwestii społecznych, przestrzeni publicznej, tradycji iwydarzeń. W książce zawarto blisko 140 przykładów rozwiązań promocyjnych zrealizowanych przezmiasta polskie i zagraniczne.

Książka dostępna jest na stronie www.ksiazkapromocjamiast.pl.

Anna Proszowska-Sala jest ekspertem w zakresie strategiikomunikacyjnych miast i regionów oraz zagadnień szeroko pojętejkomunikacji korporacyjnej, w tym public relations i public affairs.Pomysłodawczyni i dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast iRegionów - największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowaniawizerunku i promowania miast i regionów.

Magdalena Florek jest doktorem nauk ekonomicznych. Adiunktem wKatedrze Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu,gdzie wykłada m.in. marketing terytorialny. Ponadto członek wielumiędzynarodowych zespołów badawczych związanych z tematyką marketinguterytorialnego. Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji ''Best Place- Europejski Instytut Marketingu Miejsc''.

Źródło: Citybell

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764