logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej

  PR 29.05.2020, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy odchodzą legendarni dziennikarze, a także komentarze słuchaczy z niepokojem patrzących na sytuację ulubionej rozgłośni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_czarna-ksiega-pis.-niszczenie-trojki_-%E2%80%93-magazyn-gazety-wyborczej,387211,artykul.html

15 maja br. piosenka Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój” zajęła pierwsze miejsce w kolejnym notowaniu Listy Przebojów Trójki prowadzonym przez Marka Niedźwieckiego. Władze rozgłośni zablokowały jednak sekcję portalu Polskiego Radia z Listą Przebojów, a głosowanie zostało unieważnione. Wydarzenie to spowodowało  zamieszanie, w efekcie którego z rozgłośnią rozstało się kilkunastu dziennikarzy i muzyków – w ramach sprzeciwu przeciwko cenzurze i ingerencji władzy rządzącej w działalność mediów publicznych.

– Tak się nie robiło nawet w głębokim PRL-u, w którym żyłam. To przypomina mi czasy stalinowskie, które znam tylko z opowieści, ale wiem, że właśnie takie były metody - ocenia Magdalena Jethon, była dyrektor Programu Trzeciego Polskiego Radia, z którą wywiad będzie można przeczytać w wydaniu „Czarnej Księgi PIS. Niszczenie Trójki”.

W specjalnym magazynie znalazły się również m.in. sylwetki legendarnych redaktorów, jak Wojciech Mann, Piotr Kaczkowski czy Marek Niedźwiecki; historia Trójki na przestrzeni ostatnich lat oraz osobiste pożegnania i komentarze słuchaczy związane z aktualną sytuacją kultowej rozgłośni.

Magazyn „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” w objętości 8 stron dołączony zostanie 29 maja br. do piątkowego wydania „Gazety Wyborczej”. Cena numeru wyniesie 6,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio TOK.FM, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje oraz Rock Radio), a także autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764