logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nie posiadam” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”

  PR 13.05.2021, przeczytano 694 razy

Coworking, foodsharing, crowdfunding, wymiana społeczna, życie na abonament – czy zjawiska te bardziej niż dotychczas zaczną towarzyszyć nam w post-covidowym świecie? Czym jest ekonomia społeczna i jak może zmienić naszą rzeczywistość? Szukając odpowiedzi na te pytania, zespół „Gazety Wyborczej" stworzył nowy projekt „Nie posiadam”, którego celem jest kształtowanie nowego, zrównoważonego podejścia do posiadania i konsumpcji. Materiały powstające w ramach projektu będą ukazywać się od dziś, 13 maja 2021 r. przez najbliższe 6 miesięcy m.in. na tradycyjnych łamach dziennika i magazynu „Wysokie Obcasy”, na Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz oraz w dedykowanym akcji serwisie Wyborcza.pl/nieposiadam.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_nie-posiadam_-%E2%80%93-nowy-projekt-_gazety-wyborczej_-i-_wysokich-obcasow_,391436,artykul.html

Do niedawna żyliśmy w świecie, w którym konsumpcja oraz posiadanie były synonimem wartości. Jednak czas pandemii, rewolucji cyfrowej i nasilających się zmian klimatu, który rozwinął nowe zjawisko kulturowe i społeczne - współdzielenie dóbr, pokazał, że to się zmienia. Badania* wykazują, że - myśląc o przyszłości w kontekście nadmiarowej konsumpcji i jednocześnie kurczących się zasobów - ważniejsze staje się dla nas używanie, współdzielenie, współtworzenie i korzystanie. Dziś chętniej niż kiedykolwiek wcześniej wykupujemy abonamenty, subskrypcje, wynajmujemy, pożyczamy.  

Nie posiadam” to projekt, w ramach którego redakcje papierowego wydania „Gazety Wyborczej”, serwisu Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i „Wysokich Obcasów” będą opisywać trendy, jakie zaistniały w społeczeństwie i gospodarce w związku z tą zmianą, poruszając przy tym temat świadomej konsumpcji, ekonomii społecznej oraz „życia na abonament”.

Na cykl „Nie posiadam” złożą się zarówno artykuły publikowane na łamach „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” oraz w serwisach Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl, jak również specjalne nagrania wideo, podcasty realizowane w ramach serii „8:10” i audycji „Wysokich Obcasów” oraz wirtualna debata.

Teksty i materiały, powstałe w ramach projektu, będzie można znaleźć na stronie akcji Wyborcza.pl/nieposiadam.

Projekt „Nie posiadam” prowadzony będzie od maja do końca br. Jego start wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Instagram) oraz newsletterach serwisu Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Badania portalu Statista wskazują, że wartość globalnego rynku usług dzielonych ma wzrosnąć z 19,5 mld dolarów w 2018 r. do ponad 330 mld w 2025.

Partnerami projektu są: BookBeat, Resi4Rent, HoppyGo i BIZUMANIA.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764