logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nie posiadam” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”

  PR 13.05.2021, przeczytano 593 razy

Coworking, foodsharing, crowdfunding, wymiana społeczna, życie na abonament – czy zjawiska te bardziej niż dotychczas zaczną towarzyszyć nam w post-covidowym świecie? Czym jest ekonomia społeczna i jak może zmienić naszą rzeczywistość? Szukając odpowiedzi na te pytania, zespół „Gazety Wyborczej" stworzył nowy projekt „Nie posiadam”, którego celem jest kształtowanie nowego, zrównoważonego podejścia do posiadania i konsumpcji. Materiały powstające w ramach projektu będą ukazywać się od dziś, 13 maja 2021 r. przez najbliższe 6 miesięcy m.in. na tradycyjnych łamach dziennika i magazynu „Wysokie Obcasy”, na Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz oraz w dedykowanym akcji serwisie Wyborcza.pl/nieposiadam.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_nie-posiadam_-%E2%80%93-nowy-projekt-_gazety-wyborczej_-i-_wysokich-obcasow_,391436,artykul.html

Do niedawna żyliśmy w świecie, w którym konsumpcja oraz posiadanie były synonimem wartości. Jednak czas pandemii, rewolucji cyfrowej i nasilających się zmian klimatu, który rozwinął nowe zjawisko kulturowe i społeczne - współdzielenie dóbr, pokazał, że to się zmienia. Badania* wykazują, że - myśląc o przyszłości w kontekście nadmiarowej konsumpcji i jednocześnie kurczących się zasobów - ważniejsze staje się dla nas używanie, współdzielenie, współtworzenie i korzystanie. Dziś chętniej niż kiedykolwiek wcześniej wykupujemy abonamenty, subskrypcje, wynajmujemy, pożyczamy.  

Nie posiadam” to projekt, w ramach którego redakcje papierowego wydania „Gazety Wyborczej”, serwisu Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i „Wysokich Obcasów” będą opisywać trendy, jakie zaistniały w społeczeństwie i gospodarce w związku z tą zmianą, poruszając przy tym temat świadomej konsumpcji, ekonomii społecznej oraz „życia na abonament”.

Na cykl „Nie posiadam” złożą się zarówno artykuły publikowane na łamach „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” oraz w serwisach Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl, jak również specjalne nagrania wideo, podcasty realizowane w ramach serii „8:10” i audycji „Wysokich Obcasów” oraz wirtualna debata.

Teksty i materiały, powstałe w ramach projektu, będzie można znaleźć na stronie akcji Wyborcza.pl/nieposiadam.

Projekt „Nie posiadam” prowadzony będzie od maja do końca br. Jego start wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Instagram) oraz newsletterach serwisu Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Badania portalu Statista wskazują, że wartość globalnego rynku usług dzielonych ma wzrosnąć z 19,5 mld dolarów w 2018 r. do ponad 330 mld w 2025.

Partnerami projektu są: BookBeat, Resi4Rent, HoppyGo i BIZUMANIA.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764