logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Odkryj potencjał druku” - Roadshow DKS i Canon w Gdańsku

  PR 06.11.2017, przeczytano 1208 razy
ilustracjastrzałka

Już 15 listopada w Gdańsku odbędzie się kolejna edycja ogólnopolskiego Roadshow Canon i DKS dla przedstawicieli branży poligraficznej i reklamowej. Całodniowa konferencja pt. „Odkryj potencjał druku – nowe technologie Canon” to cykl spotkań w formie warsztatów i prezentacji specjalistów od rozwiązań cyfrowego druku, zarządzania kolorem i proofingu. Do tej pory spotkania odbyły się w Bydgoszczy i Katowicach. Kolejne spotkania odbędą się we Wrocławiu (22.11) i Warszawie (6.12).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_odkryj-potencjal-druku_---roadshow-dks-i-canon-w-gdansku,34369,artykul.html

Roadshow to wydarzenie skierowane w szczególności do przedstawicieli branży poligraficznej oraz firm i agencji kreatywnych, które na potrzeby swojej działalności wykorzystują wysokiej jakości materiały drukowane. Spotkanie jest więc doskonałą okazją do znalezienia inspiracji do rozwoju swojego biznesu. Spośród technologicznych nowości, uczestnicy gdańskiego spotkania będą mieli okazję zobaczyć w działaniu m.in. najnowszy ploter Oce Colorado 1640 z rewolucyjną technologią UVgel – laureata Złotego Medalu tegorocznych targów FestiwalDruku.pl.

Najnowsze rozwiązania w zasięgu ręki

- Formuła Roadshow jest bardzo atrakcyjna dla uczestników. To spotkania z najnowszą technologią i ekspertami, którzy na żywo prezentują jej możliwości, zarówno produkcyjne jak i biznesowe – przyznaje Wiktor Różański, Document Solutions Country Director, Canon Polska. - Rozwój technologii cyfrowego druku postępuje dziś niezwykle szybko. Nawet będąc na bieżąco z nowościami rynkowymi, dostawcy usług druku czy właściciele firm kreatywnych nie zawsze nadążają za wszystkimi nowościami. Dlatego wspólnie z DKS uznaliśmy, że bezpośrednie spotkania w największych miastach w Polsce pozwolą najlepiej zapoznać się z ofertą najnowszych rozwiązań sprzętowych czy oprogramowania. Dodatkowo prelekcje specjalistów, m.in. od zarządzania kolorem, dadzą możliwość aktywnego uczestniczenia w procesie przygotowania prac do druku, a także merytorycznej dyskusji z ekspertami – dodaje Wiktor Różański.

Przełomowa technologia UVgel

Z pewnością duże zainteresowanie podczas gdańskiego spotkania wzbudzi prezentacja najnowszego plotera z oferty Canon Oce Colorado 1640. To gwiazda tegorocznych targów FestiwalDruku.pl, na których urządzenie miało swoją polską premierę i od razu zostało wyróżnione Złotym Medalem przez niezależne jury. To najszybsze w segmencie wysokonakładowych ploterów graficznych do 64” urządzenie (osiąga prędkość do 159 m2/h), które wykorzystuje najnowocześniejszą technologię Canon UVgel.

Pozostałe prezentacje i dyskusje będą koncentrować się wokół najnowszych rozwiązań druku cyfrowego Canon oraz oprogramowania EFI:

  • Ploter graficzny Canon imagePROGRAF PRO-2000, który zapewnia najwyższą fotograficzną jakość druku na nośnikach o maksymalnym rozmiarze 24” cali, z zachowaniem wyjątkowej szybkości i niezawodności. Wtyczka Print Studio Pro pozwala na bezproblemowe drukowanie z profesjonalnego oprogramowania do edycji, takiego jak Adobe Lightroom, Adobe Photoshop i Digital Photo Professional.
  • Urządzenie Canon varioPRINT z serii 140, które zapewnia niezawodność, imponującą jakość i znaczącą szybkość druku, a dzięki cechom proekologicznym wyznacza nowy standard w zakresie monochromatycznej produkcji personalizowanych materiałów.
  • Wielokrotnie nagradzany system druku produkcyjnego Canon imagePRESS C650, który dzięki połączeniu innowacyjnych technologii i niewielkich rozmiarów przeznaczony jest do różnych zastosowań produkcyjnych, w tym doskonałej jakości druku na różnorodnych nośnikach.
  • Oprogramowanie przetwarzające prace graficzne EFI Fiery XF, które umożliwia produkcję na ploterach średnio- i wielkoformatowych. Zawiera w sobie wyjątkowo precyzyjny i wszechstronny system zarządzania kolorem, dzięki któremu możliwe jest uzyskanie doskonałych rezultatów kolorystycznych na wielu różnych podłożach.
  • Oprogramowanie DirectSmile VDP Studio, będące profesjonalnym rozwiązaniem do produkcji wszechstronnie spersonalizowanego druku. Dzięki ukierunkowanej treści firmy mogą pomóc swoim klientom osiągnąć wyższą skuteczność drukowanej komunikacji. Oprogramowanie umożliwia tworzenie własnych obrazów spersonalizowanych lub wykorzystanie gotowych projektów dostępnych w sklepie internetowym.
  • Serwery druku Fiery DFE, które umożliwiają obsługę pełnej gamy cyfrowych systemów druku w kolorze i czarno-białego. Charakteryzują się wiodącą w branży wydajnością, dokładnością odwzorowania kolorów, łatwością obsługi i integracją, które zwiększają jakość i efektywność druku cyfrowego, umożliwiając świadczenie szerszej gamy usług druku przy większych zyskach.


Na wszystkie spotkania obowiązuje rejestracja. Aby to zrobić, wystarczy wejść na stronę www.odkryjdruk.pl i wypełnić prosty formularz zgłoszeniowy.

Źródło: Canon

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764