logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Śmieciarka z impetem!” ruszyła w trasę

  PR 12.09.2019, przeczytano 135 razy
ilustracjastrzałka

Nie jest to jednak klasyczna śmieciarka, a mobilna wystawa interaktywna pokazująca, że butelki PET to nie odpady, a wartościowe surowce, którym można dać drugie życie. Innowacyjne narzędzie edukacyjne będzie teraz podróżować po całej Polsce w ramach kampanii „Działaj z imPETem!”, prowadzonej przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań z inicjatywy m.in. Nestlé Waters Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_smieciarka-z-impetem%21_-ruszyla-w-trase,383945,artykul.html

Dzięki dotychczasowym działaniom kampanii „Działaj z imPETem!” liczba butelek PET poddawanych recyklingowi w systemie Rekopolu wzrosła o blisko 30%, co według szacunków stanowi wzrost zbiórki i recyklingu  tego surowca w Polsce na poziomie 12-14%. Jednak ta liczba może – i powinna – ciągle rosnąć. W tym celu powstała właśnie mobilna strefa edukacyjna, która zachęca mieszkańców Polski do segregacji oraz przekonuje ich, że recykling rzeczywiście „się dzieje” – ale konieczne jest do tego odpowiednie postępowanie z odpadami, czyli także ich segregowanie.

We wnętrzu tej wyjątkowej śmieciarki zaaranżowano wystawę pokazującą drogę butelki PET – od momentu wrzucenia jej do żółtego kosza, aż do powstania nowych produktów. Odwiedzający mogą nie tylko zobaczyć, ale także poczuć i dotknąć tworzywo powstałe w wyniku recyklingu butelek PET. Dodatkową atrakcją dla najmłodszych jest zamontowana na górze śmieciarki zjeżdżalnia oraz gry zręcznościowe, sprawdzające wiedzę na temat segregacji odpadów. Na wejściu zawieszono zgniatarkę, dzięki której każdy może zgnieść butelkę, wrzucić ją do żółtego kosza i obserwować, co dalej z taką butelką może się stać. „śMIECIArka” pojawi się w wybranych miejscach w Polsce, m.in. w Tychach, Łęczycy, Warszawie czy w Bielsku-Białej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764