logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Śmieciarka z impetem!” ruszyła w trasę

  PR 12.09.2019, przeczytano 602 razy
ilustracjastrzałka

Nie jest to jednak klasyczna śmieciarka, a mobilna wystawa interaktywna pokazująca, że butelki PET to nie odpady, a wartościowe surowce, którym można dać drugie życie. Innowacyjne narzędzie edukacyjne będzie teraz podróżować po całej Polsce w ramach kampanii „Działaj z imPETem!”, prowadzonej przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań z inicjatywy m.in. Nestlé Waters Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_smieciarka-z-impetem%21_-ruszyla-w-trase,383945,artykul.html

Dzięki dotychczasowym działaniom kampanii „Działaj z imPETem!” liczba butelek PET poddawanych recyklingowi w systemie Rekopolu wzrosła o blisko 30%, co według szacunków stanowi wzrost zbiórki i recyklingu  tego surowca w Polsce na poziomie 12-14%. Jednak ta liczba może – i powinna – ciągle rosnąć. W tym celu powstała właśnie mobilna strefa edukacyjna, która zachęca mieszkańców Polski do segregacji oraz przekonuje ich, że recykling rzeczywiście „się dzieje” – ale konieczne jest do tego odpowiednie postępowanie z odpadami, czyli także ich segregowanie.

We wnętrzu tej wyjątkowej śmieciarki zaaranżowano wystawę pokazującą drogę butelki PET – od momentu wrzucenia jej do żółtego kosza, aż do powstania nowych produktów. Odwiedzający mogą nie tylko zobaczyć, ale także poczuć i dotknąć tworzywo powstałe w wyniku recyklingu butelek PET. Dodatkową atrakcją dla najmłodszych jest zamontowana na górze śmieciarki zjeżdżalnia oraz gry zręcznościowe, sprawdzające wiedzę na temat segregacji odpadów. Na wejściu zawieszono zgniatarkę, dzięki której każdy może zgnieść butelkę, wrzucić ją do żółtego kosza i obserwować, co dalej z taką butelką może się stać. „śMIECIArka” pojawi się w wybranych miejscach w Polsce, m.in. w Tychach, Łęczycy, Warszawie czy w Bielsku-Białej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764