logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Trust Your Glam” – w kampanii od Neonail i Walk Creative

  PR 23.11.2023, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania NEONAIL z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A--_trust-your-glam_-%E2%80%93-w-kampanii-od-neonail-i-walk-creative,402197,artykul.html

Działania pod hasłem „Trust Your Glam” promują osiem nowych kolorów lakierów hybrydowych od NEONAIL z efektem flash, które charakteryzują się świecącymi drobinkami. Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący siłę wewnętrznego blasku bohaterek. Inspiracją dla konceptu kreatywnego był trend Sparklecore. To wszystko, czym emanują kobiety, czyli pasja, kreatywność, radość, podkreśla w spocie wyjątkowy efekt flash lakierów NEONAIL. Bohaterki dzielą się pozytywną energią, swobodą oraz inspirują otoczenie. NEONAIL pozwala im błyszczeć jeszcze mocniej: https://www.youtube.com/watch?v=spSG1LBuKN0

W ramach kampanii powstały wersje spotu: 30", 15" oraz 6" a także sesja fotograficzna. Kampania jest widoczna w internecie oraz punktach sprzedaży na kilkunastu rynkach m. in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Turcji. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Walk Creative. Spoty wyprodukował Cheese Film.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764