logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wakacje 2020” - letni cykl artykułów „Gazety Wyborczej”

  PR 24.07.2020, przeczytano 495 razy

Ile naprawdę kosztuje ryba nad Bałtykiem i jak długo trzeba czekać w kolejce, by wspiąć się na Giewont? Na te i wiele innych pytań „Gazeta Wyborcza” odpowiada w cyklu artykułów „Wakacje 2020” , w których przez całe lato czytelnicy mogą znaleźć praktyczne urlopowe podpowiedzi i informacje zarówno o wyjątkowych miejscach do podróżowania po Polsce, ciekawych sposobach spędzania weekendu w mieście, jak i pogodzie czy jakości powietrza w całym kraju. Wakacyjne teksty publikowane są zarówno na łamach papierowego wydania dziennika, jak i w serwisie Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_wakacje-2020_---letni-cykl-artykulow-_gazety-wyborczej_,387897,artykul.html

Lato 2020 jest inne od poprzednich. Z powodu pandemii, w te wakacje wiele Polek i Polaków musiało  porzucić marzenia o dalekich podróżach i spędzić urlop w kraju. I choć nie jest to łatwy czas, to jest to świetna okazja, by odkryć niezwykłe, niedoceniane rejony naszej ojczyzny. Właśnie dlatego, „Gazeta Wyborcza” stworzyła cykl „Wakacje 2020”, w którym zarówno na łamach papierowego wydania, jak i w serwisach Wyborcza.pl znajdują się opisy wyjątkowych miejsc do wypoczynku z dala od zatłoczonych kurortów i szlaków opisywanych przez dziennikarzy, wsparte propozycjami czytelników. W rekomendacjach tych nie zabraknie oryginalnych  muzeów, miejsc z pięknym widokiem, niewielkich miasteczek, skansenów, plaż, ruin czy nietypowych tras na piesze wycieczki w różnych regionach Polski. Co więcej, w serwisach lokalnych cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” można znaleźć prognozę pogody dla danego regionu wraz z danymi o stanie jakości powietrza i niezbędnymi informacjami dla alergików.

Artykuły z cyklu „Wakacje 2020” ukazują się w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” od poniedziałku do piątku na stronach „Prosto z miasta” i w piątkowych tygodnikach lokalnych. Prócz tego teksty i materiały dotyczące wakacji,  do końca lata są codziennie zamieszczane na stronie wyborcza.pl/wakacje2020. W ramach „Wakacji 2020” powstał również cykl „Kobiety w podróży”- teksty pisane przez podróżniczki i dziennikarki, które ukazują się w tygodniku „Wysokie Obcasy” oraz są dostępne w serwisie Wysokieobcasy.pl w specjalnej sekcji „Kobiety w podróży”.

Inicjatywę wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wyborcza.pl oraz jej lokalne serwisy, Facebook i Instagram) oraz newsletterach serwisu Wyborcza.pl. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764