logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wiedza elektryzująca” o samochodach elektrycznych na Moto.pl

  PR 25.08.2020, przeczytano 355 razy

Fakty i mity na temat samochodów elektrycznych oraz ich eksploatacji - między innymi to znajdzie się w nowym cyklu serwisu Moto.pl pod tytułem „Wiedza elektryzująca”. Pierwszy odcinek, poświęcony filozofii użytkowania samochodu elektrycznego, ukazał się dziś, 25 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_wiedza-elektryzujaca_-o-samochodach-elektrycznych-na-moto.pl-,388208,artykul.html

- Producenci samochodów oferują coraz więcej modeli zasilanych prądem, w związku z czym klientom nasuwa się wiele pytań, powstaje też sporo mitów na temat eksploatacji aut elektrycznych. Na łamach Moto.pl od dawna piszemy o tym, dokąd zmierza świat motoryzacji, a nowy cykl tematyczny przybliżający kwestie związane z użytkowaniem samochodu elektrycznego na co dzień jest naturalnym rozwinięciem naszej działalności – tłumaczy Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

„Wiedza elektryzująca” to cykl, w którym redakcja Moto.pl będzie przybliżać czytelnikom kwestie związane z eksploatacją samochodów elektrycznych. Coraz bardziej postępująca elektryfikacja aut to przyszłość i połączenie trzech najważniejszych tematów podejmowanych przez serwis - ekologii, technologii i biznesu. Twórcy cyklu zmierzą się z najczęstszymi mitami na temat samochodów elektrycznych, odpowiedzą też na najczęściej padające na ten temat pytania i rozwieją wątpliwości internautów. Pokażą w swoich artykułach m.in. procesy związane z ładowaniem aut na prąd oraz zasięg możliwy do przejechania po jednym ładowaniu, ile kosztują samochody elektryczne (przy zakupie i podczas użytkowania), co potrafią, jak wygląda aktualna oferta producentów, a także kto powinien się nimi zainteresować, a dla kogo wciąż najlepszym wyborem pozostaje klasyczny model auta.

Cykl będzie się składał z 8 odcinków, które będą publikowane co tydzień do końca września. Główną autorką i wydawczynią cyklu jest Zuzanna Krzyczkowska.

Pierwszy materiał pt. "Po co Ci duży zasięg? Nie potrzebujesz go w mieście, czyli filozofia użytkowania samochodu elektrycznego" jest już dostępny na stronie Moto.pl.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym. Moto.pl jest też organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio TOK FM zachęca wszystkich do wsparcia walki o prawa kobiet poprzez zakup subskrypcji TOK FM Premium. W ramach specjalnej akcji 100% przychodu ze sprzedaży prenumerat cyfrowych stacji w dniach od 30 października do 1 listopada br. trafi do Centrum Praw Kobiet.
Znamy już projekt scenografii Eurowizji Junior 2020
29 listopada w Warszawie odbędzie się spektakularne widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia jest scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.
Sympatia wprowadza wideoczat, nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom serwisu bezpośredni kontakt dzięki prywatnej rozmowie wideo. W dobie pandemii ma to ułatwić nawiązywanie relacji singlom szukającym związku.
W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach...
„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764