logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wiedza elektryzująca” o samochodach elektrycznych na Moto.pl

  PR 25.08.2020, przeczytano 530 razy

Fakty i mity na temat samochodów elektrycznych oraz ich eksploatacji - między innymi to znajdzie się w nowym cyklu serwisu Moto.pl pod tytułem „Wiedza elektryzująca”. Pierwszy odcinek, poświęcony filozofii użytkowania samochodu elektrycznego, ukazał się dziś, 25 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-_wiedza-elektryzujaca_-o-samochodach-elektrycznych-na-moto.pl-,388208,artykul.html

- Producenci samochodów oferują coraz więcej modeli zasilanych prądem, w związku z czym klientom nasuwa się wiele pytań, powstaje też sporo mitów na temat eksploatacji aut elektrycznych. Na łamach Moto.pl od dawna piszemy o tym, dokąd zmierza świat motoryzacji, a nowy cykl tematyczny przybliżający kwestie związane z użytkowaniem samochodu elektrycznego na co dzień jest naturalnym rozwinięciem naszej działalności – tłumaczy Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

„Wiedza elektryzująca” to cykl, w którym redakcja Moto.pl będzie przybliżać czytelnikom kwestie związane z eksploatacją samochodów elektrycznych. Coraz bardziej postępująca elektryfikacja aut to przyszłość i połączenie trzech najważniejszych tematów podejmowanych przez serwis - ekologii, technologii i biznesu. Twórcy cyklu zmierzą się z najczęstszymi mitami na temat samochodów elektrycznych, odpowiedzą też na najczęściej padające na ten temat pytania i rozwieją wątpliwości internautów. Pokażą w swoich artykułach m.in. procesy związane z ładowaniem aut na prąd oraz zasięg możliwy do przejechania po jednym ładowaniu, ile kosztują samochody elektryczne (przy zakupie i podczas użytkowania), co potrafią, jak wygląda aktualna oferta producentów, a także kto powinien się nimi zainteresować, a dla kogo wciąż najlepszym wyborem pozostaje klasyczny model auta.

Cykl będzie się składał z 8 odcinków, które będą publikowane co tydzień do końca września. Główną autorką i wydawczynią cyklu jest Zuzanna Krzyczkowska.

Pierwszy materiał pt. "Po co Ci duży zasięg? Nie potrzebujesz go w mieście, czyli filozofia użytkowania samochodu elektrycznego" jest już dostępny na stronie Moto.pl.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym. Moto.pl jest też organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764