logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska

  PR 29.06.2024, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-akt-o-sztucznej-inteligencji-%28ai-act%29---przewodnik-iab-polska,404821,artykul.html

By ułatwić odnalezienie się w meandrach AI, eksperci IAB Polska przygotowali: 

  • Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji dla marketingu
  • Odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące Aktu o sztucznej inteligencji (AI Act)

Zapraszamy do lektury. Na tej stonie będziemy sukcesywnie zamieszczać kolejne materiały dotyczące AI.

Tymczasem pracujemy nad nowym certyfikatem DIMAQ AI, który potwierdzać będzie kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. Więcej informacji już wkrótce!

Przewodnik po sztucznej inteligencji

Aby ułatwić praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu i biznesie, eksperci z Grupy Roboczej AI IAB Polska, przygotowali swoisty przewodnik po najnowszych rozwiązaniach AI, które mogą usprawnić działanie Twojej organizacji.

Publikacja zawiera 120 stron praktycznych porad dotyczących wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Źródło: IAB Polska

iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce
Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.... 8.05.2025 oficjalnie swoją premierę ma raport E-commerce 2025: Prognozy przychodów z SEO i Content Marketingu w dobie AI — największe opracowanie o roli treści i widoczności w rozwoju sklepów internetowych w Polsce. 
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC
Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe...
Targi w Polsce w 2024 roku: kondycja branży targowej w raporcie PIPT
Branża targowa w Polsce umacnia swoją pozycję – wynika z raportu „Targi w Polsce w 2024 roku”, przygotowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT). W minionym roku branża zanotowała wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę wydarzeń, zwiedzających, jak i o liczbę wystawców.
Majowe wydanie Werbe!PUNKT
Najnowsze, trzecie wydanie magazynu Werbe!PUNKT jest już w dystrybucji i trafia bezpośrednio do dystrybutorów artykułów promocyjnych na rynku niemieckojęzycznym.
Connected TV bez tajemnic – poradnik reklamy CTV
Co drugie mieszkanie w Polsce wyposażone jest w telewizor podłączony do internetu. Urządzenie, które użytkownikom daje dostęp do treści telewizyjnych, ale też wideo na żądanie, aplikacji czy streamingu muzyki dla branży reklamowej jest nowym, dynamicznie rosnącym ekosystemem reklamowym. Szacunki mówią, że na reklamę w środowisku CTV marketerzy w Polsce wydają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764