Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie.
By ułatwić odnalezienie się w meandrach AI, eksperci IAB Polska przygotowali:
- Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji dla marketingu
- Odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące Aktu o sztucznej inteligencji (AI Act)
Zapraszamy do lektury. Na tej stonie będziemy sukcesywnie zamieszczać kolejne materiały dotyczące AI.
Tymczasem pracujemy nad nowym certyfikatem DIMAQ AI, który potwierdzać będzie kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. Więcej informacji już wkrótce!
Przewodnik po sztucznej inteligencji
Aby ułatwić praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu i biznesie, eksperci z Grupy Roboczej AI IAB Polska, przygotowali swoisty przewodnik po najnowszych rozwiązaniach AI, które mogą usprawnić działanie Twojej organizacji.
Publikacja zawiera 120 stron praktycznych porad dotyczących wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
- PDF: www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2024/04/Przewodnik-po-sztucznej-inteligencji-2024_IAB-Polska.pdf
- wersja onlione: www.canva.com/design/DAF_j0FHhP0/sISUHyuL0rnqIZ2dZXHLNA/view
Źródło: IAB Polska