logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

API Group na wystawie Future of Print

  PR 26.09.2016, przeczytano 516 razy

API Group zaprezentuje szerokie portfolio swoich folii i laminatów podczas wystawy Future of Print, organizowanej przez firmę RotoMetrics (producenta wykrojników) i jej partnerów technologicznych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 września br. w europejskich zakładach produkcyjnych RotoMetrics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-api-group-na-wystawie-future-of-print,30029,artykul.html

Podczas Future of Print swoje najnowsze rozwiązania technologiczne przedstawi niemal 40 dostawców, wśród nich – wielu liderów rynkowych z segmentu opakowań i etykiet. Prezentacje API Group będą koncentrować się na nowej serii folii, przeznaczonych do tłoczenia na zimno – TA. Zdaniem producenta jest to najbardziej wszechstronny materiał w swojej klasie produktów, jaki dotychczas pojawił się na rynku, skierowany na rynek etykiet i opakowań. Folie TA są – jak zapewnia API Group – najbardziej wszechstronnym materiałem w swojej klasie, skierowanym do tej grupy odbiorców. Zdaniem firmy pozwalają na precyzyjne odwzorowanie detali (m.in. 3-punktowego fontu), właściwe pokrywanie dużych tint, jak również osiąganie wysokiego połysku zarówno przy nanoszeniu jej na warstwy tekstową jak i graficzną. Dostępne w 11 różnych odcieniach, stanowią efekt 3-letnich prac badawczo-rozwojowych realizowanych przez API Group, mających na celu wprowadzanie na rynek rozwiązań w obszarze folii i laminatów, wzbogacających i zwiększających atrakcyjność opakowań i etykiet.

Podczas Future of Print firma API Group będzie również promować produkowane przez siebie folie holograficzne oraz inne rozwiązania podnoszące wizualną atrakcyjność aplikowanych na nie powierzchni. Zwiedzający będą mieli okazję dowiedzieć się nieco więcej na temat Holonique Boutique – pakietu usług, obejmujących doradztwo i wsparcie przy wdrażaniu dekoracyjnych folii holograficznych oraz 3D, głównie w zakresie opakowań na żywność, napoje, środki higieny osobistej i kosmetyki. Na czele zespołu specjalistów API Group zajmującego się tą działalnością stoi David Peters – Creative Development Manager, znany także ze szkoleń prowadzonych od niedawna dla polskich przedsiębiorców.

Podczas dwudniowego wydarzenia przewidziano możliwość zwiedzania zakładów produkcyjnych RotoMetrics. Swoje prezentacje – poza dostawcami – zapowiedzieli także przedstawiciele globalnych marek, m.in. Iceland i Coca-Cola. Moderatorem spotkania będzie Sir Clive Woodward – były angielski gracz i trener tamtejszej reprezentacji rugby.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764