logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Chmiel prezesem zarządu spółki Gazeta.pl

  PR 31.10.2024, przeczytano 265 razy
ilustracja

W listopadzie br. Bartłomiej Chmiel, dyrektor operacyjny Yieldbird i ekspert rynku internetowego oraz procesów transformacji cyfrowej, zostanie powołany do zarządu spółki Gazeta.pl i obejmie funkcję prezesa zarządu. Agnieszka Siuzdak pozostaje członkinią zarządu Agory S.A., gdzie nadal będzie kierować kluczowymi projektami strategicznymi w obszarze technologii.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-bartlomiej-chmiel-prezesem-zarzadu-spolki-gazeta.pl,406310,artykul.html

Bartłomiej Chmiel obejmie rolę prezesa zarządu Gazeta.pl, pozostając jednocześnie na stanowisku dyrektora operacyjnego w Yieldbird.

– Doświadczenie i kompetencje Bartłomieja Chmiela będą nieocenione w rozwoju Gazeta.pl oraz budowaniu przewag konkurencyjnych portalu na dzisiejszym wymagającym rynku cyfrowym. Jestem przekonana, że w obliczu wyzwań dla portali internetowych, takich jak m.in. dominacja globalnych platform cyfrowych, jego wiedza w obszarze reklamy internetowej będzie kluczowym czynnikiem w dalszym działaniu Gazeta.pl – mówi Agnieszka Siuzdak, członkini zarządu Agory. 

Agnieszka Siuzdak w zarządzie Agory odpowiada za synergie internetowe, a także m.in. obszar IT i technologii, w tym za szereg kluczowych projektów, jak np. wdrażanie narzędzi AI, Big Data i rozwój produktów cyfrowych. Zmiana w zarządzie Gazeta.pl umożliwi jej skoncentrowanie się na procesie transformacji cyfrowej i wprowadzaniu nowych rozwiązań systemowych w tym obszarze w całej Grupie Agora. 

Bartłomiej Chmiel jest związany z Grupą Agora od 2008 r. Jest współtwórcą spółki Yieldbird, działającej w branży technologii reklamowej, która jest europejskim liderem w zakresie kompetencji technologicznych i konsultacyjnych dla wydawców internetowych. Jako dyrektor operacyjny Yieldbird odpowiada za obszary finansów, operacji, utrzymania klienta oraz sprzedaży. Specjalizuje się w technologii reklamowej, zarządzaniu sprzedażą oraz operacjami. Posiada znaczące doświadczenie w zakresie zarządzania strategicznymi projektami transformacji cyfrowej. Dodatkowo, aktywnie poszukuje możliwości rozwoju biznesu zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, poprzez strategiczne inwestycje oraz partnerstwa. Ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764