logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blowek promuje nowe produkty i ogłasza konkurs

  PR 05.08.2022, przeczytano 1379 razy
ilustracjastrzałka

W sieci Żabka pojawiły się nowe produkty firmy Excellence Cannabis - napoje niegazowane Hemp Tea. Kampanię promocyjną wspiera komunikacyjnie twórca internetowy Karol ‘Blowek’ Gązwa. Premierze produktów towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody - telefon iPhone 13 oraz kolaże tematyczne - wszystkie nagrody z autografem Blowka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-blowek-promuje-nowe-produkty-i-oglasza-konkurs,396826,artykul.html

Karol ‘Blowek’ Gązwa reprezentowany przez agencję WE!RE Fantasy zaangażował się w kampanię promocyjną nowej linii produktów Hemp Tea produkowanych przez firmę Excellence Cannabis. W efekcie współpracy na Instagramie Blowka pojawił się już w niedzielę, 31 lipca, tematyczny post zapowiadający nowe produkty.

W dniu premiery, 3 sierpnia na kanale YouTube twórcy pojawiło się wideo z lokowaniem produktu, w którym udział wzięli zaproszeni goście min. Iluzjonista Y czy Miejski Drwal.  Cały materiał oparty jest na rywalizacji dwóch drużyn, które reprezentują barwy zgodne z linią kolorystyczną puszek. Materiał został nagrany w siedzibie firmy Excellence Cannabis.

Premierze produktów towarzyszy konkurs dla klientów, w którym do wygrania są cenne nagrody - telefon iPhone 13 oraz  kolaże - wszystkie nagrody są sygnowane marką Hemp Tea oraz autografem Blowka. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić napój Hemp Tea w sieci Żabka, zachować paragon i przesłać zdjęcie z produktem na adres organizatora. Wszystkie informacje o konkursie zawarte są w firmie promującym produkty na kanale Youtube Karola Gązwy.

- Napoje Hemp Tea są dostępne w dwóch wariantach smakowych: mango i malina. Wyjątkowości dodają im ekstrakty z konopi siewnych, czarnej herbaty i chmielu.Zależało nam, aby skład Hemp Tea zawierał dużo soków oraz witamin.  Dzięki temu nie tylko idealnie gaszą pragnienie, ale również dodają energii w ciągu dnia.  Produkty opracowaliśmy z myślą o młodych odbiorcach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę m.in. z Blowkiem i Iluzjonistą Y. - wyjaśnia Sandra Frątczak, Specjalistka ds marketingu w Excellence Cannabis

Hemp Tea Energia zawiera witaminy B i C, które przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Korzystny efekt wynikający z deklarowanego działania witamin zawartych w produkcie występuje w przypadku spożycia jeden raz dziennie 250 ml napoju. Produkt nie posiada w składzie substancji konopnych CBD ani THC i jest przeznaczony zarówno dla młodszych jak i starszych konsumentów.

Firma Excellence, z której wywodzi się Excellence - Cannabis jest jednym z największych polskich producentów syropów i już od wielu lat dostarcza klientom doskonałe produkty wysokiej jakości. W ofercie posiada linię ekologiczną „bio”, w tym syropy tradycyjne i egzotyczne, soki oraz musy.

Źródło: WE!RE Fantasy

www.werefantasy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764