Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja BrandBuddies.
BrandBuddies to czołowy podmiot działający w obszarze influencer oraz social media marketingu. W jego ramach funkcjonują platforma dla mikro i nano influencerów, agencja influencer marketingowa, jednostka managementu dla twórców.
Agencja BrandBuddies zrealizowała projekty dla ponad 600 marek, a w ramach platformy firma zrzesza ponad 40 000 twórców oraz kreatorów treści. Firma jest jednym z najdłużej działających podmiotów na rynku influencer marketingowym.
– Rynek influencer marketingu w Polsce należy do jednych z najbardziej konkurencyjnych oraz rozwiniętych w Europie. BrandBuddies od 8 lat go bardzo aktywnie współtworzy, kreując standardy i wprowadzając nowe rozwiązania. Przystępując do IAB chcemy w sposób bardziej uporządkowany dzielić się naszym bogatym doświadczeniem w obszarze oraz działać z innymi podmiotami na rzecz jego dalszego rozwoju. Wierzymy, że bliższa współpraca oznacza korzyści dla wszystkich: twórców, marek oraz agencji. – komentuje Kamil Sokołowski, prezes zarządu spółki BBUDDIES
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Źródło: IAB Polska