logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co dwa Żubry to nie jeden – rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki

  PR 11.08.2014, przeczytano 6009 razy
ilustracjastrzałka

Co dwa Żubry to nie jeden” to kolejna odsłona działań reklamowych marki, a zarazem kontynuacja rozpoczętej w kwietniu kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-co-dwa-zubry-to-nie-jeden--rusza-kolejna-odslona-kampanii-reklamowej-marki,22362,artykul.html

Opiekuńczy, zaangażowany, odpowiedzialny i silny – taki jest żubr-strażnik puszczy. Jednak on jeden sam nie jest w stanie zaopiekować się całym lasem. Dlatego w puszczy jest ich więcej. Co najmniej dwa. Najnowsza kampania reklamowa piwa Żubr pokazuje, że zdecydowanie:, „Co dwa Żubry to nie jeden”. Przygotowany w ramach akcji film reklamowy utrzymany jest w charakterystycznej dla marki, zabawnej, lubianej przez widzów konwencji sprawnie operującej grą słowną. Jest on podstawą uzupełniających kampanię telewizyjną działań interaktywnych oraz komunikacji OOH.

W kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra – aktywnego, zaangażowanego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr. – Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy, że siłą żubra jest również bycie częścią stada i gotowość do wzajemnego wspierania się. Doceniamy w ten sposób rozważność i zaangażowanie w  życie  swoich społeczności, które reprezentują nasi konsumenci – dodaje.

Kampania zaczęła się w kwietniu, a obecne aktywności marki są jej kontynuacją. Odsłona „Co dwa Żubry to nie jeden” rozpocznie się  18 sierpnia.

Kreację spotu przygotowała agencja Walk Creative. Za działania ATL i digital odpowiada agencja G7. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją reklamy sprawował zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za komunikację PR agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764