„Co dwa Żubry to nie jeden” to kolejna odsłona działań reklamowych marki, a zarazem kontynuacja rozpoczętej w kwietniu kampanii.
Opiekuńczy, zaangażowany, odpowiedzialny i silny – taki jest żubr-strażnik puszczy. Jednak on jeden sam nie jest w stanie zaopiekować się całym lasem. Dlatego w puszczy jest ich więcej. Co najmniej dwa. Najnowsza kampania reklamowa piwa Żubr pokazuje, że zdecydowanie:, „Co dwa Żubry to nie jeden”. Przygotowany w ramach akcji film reklamowy utrzymany jest w charakterystycznej dla marki, zabawnej, lubianej przez widzów konwencji sprawnie operującej grą słowną. Jest on podstawą uzupełniających kampanię telewizyjną działań interaktywnych oraz komunikacji OOH.
W kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra – aktywnego, zaangażowanego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr. – Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy, że siłą żubra jest również bycie częścią stada i gotowość do wzajemnego wspierania się. Doceniamy w ten sposób rozważność i zaangażowanie w życie swoich społeczności, które reprezentują nasi konsumenci – dodaje.
Kampania zaczęła się w kwietniu, a obecne aktywności marki są jej kontynuacją. Odsłona „Co dwa Żubry to nie jeden” rozpocznie się 18 sierpnia.
Kreację spotu przygotowała agencja Walk Creative. Za działania ATL i digital odpowiada agencja G7. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją reklamy sprawował zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za komunikację PR agencja Q&A Communications.
Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA