logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co dwa Żubry to nie jeden – rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki

  PR 11.08.2014, przeczytano 4809 razy
ilustracjastrzałka

Co dwa Żubry to nie jeden” to kolejna odsłona działań reklamowych marki, a zarazem kontynuacja rozpoczętej w kwietniu kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-co-dwa-zubry-to-nie-jeden--rusza-kolejna-odslona-kampanii-reklamowej-marki,22362,artykul.html

Opiekuńczy, zaangażowany, odpowiedzialny i silny – taki jest żubr-strażnik puszczy. Jednak on jeden sam nie jest w stanie zaopiekować się całym lasem. Dlatego w puszczy jest ich więcej. Co najmniej dwa. Najnowsza kampania reklamowa piwa Żubr pokazuje, że zdecydowanie:, „Co dwa Żubry to nie jeden”. Przygotowany w ramach akcji film reklamowy utrzymany jest w charakterystycznej dla marki, zabawnej, lubianej przez widzów konwencji sprawnie operującej grą słowną. Jest on podstawą uzupełniających kampanię telewizyjną działań interaktywnych oraz komunikacji OOH.

W kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra – aktywnego, zaangażowanego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr. – Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy, że siłą żubra jest również bycie częścią stada i gotowość do wzajemnego wspierania się. Doceniamy w ten sposób rozważność i zaangażowanie w  życie  swoich społeczności, które reprezentują nasi konsumenci – dodaje.

Kampania zaczęła się w kwietniu, a obecne aktywności marki są jej kontynuacją. Odsłona „Co dwa Żubry to nie jeden” rozpocznie się  18 sierpnia.

Kreację spotu przygotowała agencja Walk Creative. Za działania ATL i digital odpowiada agencja G7. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją reklamy sprawował zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za komunikację PR agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764