logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Roadshow 2015

  PR 25.04.2015, przeczytano 789 razy
ilustracjastrzałka

Otaczający nas cyfrowy świat, niemal jak w filmowym matrixie to olbrzymia ilość informacji. Jednak w przypadku obrazów ilość nie zawsze przechodzi w jakość, a już sporadycznie w szczegółowość. Oglądamy zdjęcia na monitorach, telewizorach czasem na małych odbitkach. To wszystko ma jeden wspólny mianownik - niską rozdzielczość. A to z kolei przekłada się na jakość naszego odbioru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-creative-roadshow-2015,24666,artykul.html

Nie każda fotografia operuje detalem, szczegółem. Jednak jest wiele tematów, gdzie odwzorowując drobiazgi dajemy widzowi obraz, którym można się delektować wiele razy i za każdym razem znaleźć coś nowego.

Widz doceni samo zdjęcie, ale też kunszt i warsztat fotografa. Wielcy fotografowie mieli to opanowane do perfekcji, i dziś oglądając oryginalne odbitki możemy to docenić.

Tegoroczne Creative Roadshow to okazja, aby spojrzeć na swoje umiejętności bardziej szczegółowo, detalicznie. Będziemy mówili o tym, jak zadbać o szczegóły w czasie fotografowania, postprodukcji i jak to zaprezentować w postaci perfekcyjnego wydruku. Mamy wiedzę, którą chcemy Wam przekazać w sposób praktyczny. Oddajemy w ręce uczestników najlepszych ludzi i najlepszy sprzęt. Wykłady, prezentacje, indywidualne rozmowy, bezpośredni kontakt to najlepszy sposób na zdobywanie wiedzy od fachowców.

Zapraszamy do odwiedzin w jednej z pięciu lokalizacji, w następujących terminach:

  • 13 maja Gdańsk
  • 14 maja Poznań
  • 26 maja Wrocław
  • 27 maja Kraków
  • 9 czerwca Warszawa

Koszt udziału w spotkaniu to 20 zł.

Partnerami Creative Roadshow 2015 są:

Akademia Nikona, Datacolor, Eduweb.pl, Eizo, Epson, G-Technology i Wacom.

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764