logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Debiut Canona na rynku małych kamer HD

   07.08.2006, przeczytano 496 razy

Japoński koncern Canon zaprezentował pierwszą w swojej ofercie kompaktową kamerę cyfrową HD o nazwie iVIS HV100, która wyróżnia się przetwornikiem obrazu HD CMOS, oferującym rozdzielczość 2,96 megapiksela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-debiut-canona-na-rynku-malych-kamer-hd,4297,artykul.html

System przetwarzania obrazu w nowej kamerze jest identyczny do zastosowanego w profesjonalnym modelu XL H1. Materiał zapisywany jest w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli, co stawia nowe urządzenie Canona wyżej od podobnych na rynku produktów firmy Sony.

Canon iVIS HV100 pojawi się w sprzedaży na razie tylko w Japonii, w cenie ok. 1 tys. euro.

Źródło: Akihabara

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764