logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dobrze wpaść na Żubra” – rusza kampania reklamowa marki

  PR 05.05.2014, przeczytano 1100 razy

5 maja rozpocznie się kolejna kampania reklamowa piwa Żubr. Jak zawsze z humorem, w nowym spocie telewizyjnym zaprezentowano świat puszczy i jej majestatycznego strażnika, tym razem pod hasłem: „Dobrze wpaść na Żubra”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-dobrze-wpasc-na-zubra--rusza-kampania-reklamowa-marki,21543,artykul.html

W najnowszej reklamie będzie można zobaczyć żubra w roli strażnika puszczy, czuwającego nad bezpieczeństwem jej mieszkańców i zaangażowanego w życie lasu. Bohater marki w swoim stylu, nieśpiesznie, ale w sposób zdecydowany oraz rozważny chroni innych mieszkańców puszczy przed niebezpieczeństwami. Spot utrzymano w charakterystycznej, doskonale rozpoznawalnej i lubianej przez widzów konwencji bazującej na humorze i grze słownej.

Celem kampanii jest zaprezentowanie nowego oblicza Żubra – bardziej czujnego, aktywnego i stanowczego, a także wartości, jakie za nim stoją – rozwagi, poczucia odpowiedzialności oraz opiekuńczości. Eksponując pewne cechy charakteru Żubra, nawiązujemy do tradycyjnej roli, jaką pełni on w Puszczy Białowieskiej, a tym samym podkreślamy wierność tradycji Browaru Dojlidy - wyjaśnia Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr.

Jest to pierwszy z serii spotów, jakie ukażą się w tym roku. - Przez najbliższe tygodnie konsumenci będą mogli wpaść na Żubra w telewizji, internecie, a także na outdoorze. Premiera spotu odbędzie się już 5 maja. Również w sklepach będzie można spotkać strażnika puszczy. Będzie on doskonale widoczny na  półce dzięki wyróżniającym się materiałom POS – dodaje Szymon Skoczylas.

Bardziej majestatyczną i zdecydowaną postać Żubra zaprezentowano także na nowych opakowaniach piwa. Bohaterowi marki oddano więcej pola, eksponując jednocześnie jego związek z naturą poprzez uproszczenie szaty graficznej i pokazanie intensywnej, pełnej energii zieleni lasu.

Autorem pomysłu reklamy jest agencja Walk Creative. Spot wyprodukowało Papaya Films, jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk. Za udźwiękowienie odpowiada Juice. Postprodukcję filmu zrealizował Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją spotu prowadził zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowało IQ Marketing. Działania digital opracowała agencja Kalicińscy.com. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764