logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Durst zaprasza na „Top of the Mountain”

  PR 22.06.2020, przeczytano 791 razy

Zdając sobie sprawę z nowych okoliczności, w jakich przyszło nam funkcjonować i produkować, Durst Phototechnik AG organizuje wydarzenie: "Top of the Mountain" w formie live stream. Transmisja na żywo z Centrum Obsługi Klienta zlokalizowanego w siedzibie głównej Durst odbędzie się 24 czerwca o godzinie 16:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-durst-zaprasza-na-_top-of-the-mountain_,387497,artykul.html

Podczas tego niezwykłego spotkania tematy będą koncentrować się na druku wielkoformatowym. Nie zabraknie jednak okazji do przyjrzenia się innym segmentom branży i zagadnieniom istotnym dla całej poligrafii. Z pewnością każdy znajdzie wartościowe treści, które pozwolą dostosować się do nowej sytuacji rynkowej. Wśród głównych tematów, jakie zostaną poruszone należy wymienić: sytuacje klientów Durst w czasach Covid-19 (wystąpienie oparte na wynikach ankiety), informacje z wybranych rynków, Wodną Technologię Durst Water, Durst Customer Experience Center - online i offline, współpracę Joint Venture Koenig&Bauer i Durst oraz znaczenie nieszablonowego myślenia w druku etykiet.

Wszystkich chętnych do poszerzenia wiedzy oraz zapoznania się z informacjami o panującej aktualne sytuacji i kierunkach rozwoju Durst zapraszamy do darmowej rejestracji TUTAJ.

Źródło: LFP Industrial Solutions

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764