logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jutronauci 2020 – wyjątkowa edycja programu Gazety Wyborczej

  PR 14.04.2020, przeczytano 563 razy

Jutronauci 2020 – jaki będzie świat po pandemii? Aż do końca roku w wydaniach „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl/Jutronauci będzie można przeczytać o tym, jak zmieni się nasze życie. W sobotę, 11 kwietnia br. „Wyborcza” zainaugurowała tegoroczną, specjalną edycję programu „Jutronauci”, którego partnerem strategicznym jest Sebastian Kulczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-jutronauci-2020-%E2%80%93-wyjatkowa-edycja-programu-gazety-wyborczej,386557,artykul.html

- Czy nowa rzeczywistość będzie koszmarem? Nie musi. Może być pełna szans, to zależy od nas. Nad tym, jak ją oswoić, będziemy się zastanawiać z Jutronautami - wyjątkowymi osobami z pozornie odległych od siebie światów - które od trzech lat odkrywają przyszłość z czytelnikami „Wyborczej" – napisali w tekście inaugurującym akcję Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej” oraz Sebastian Kulczyk, partner strategiczny programu. - W tym wyjątkowym roku zaczynamy nasz program wyjątkowo wcześnie. Jutronauci 2020 - to edycja specjalna, do której zaprosiliśmy Jutronautów z poprzednich trzech edycji. Zapraszamy też innych ekspertów, którzy chcą się dzielić z nami swoimi prognozami.

Od minionego weekendu do końca 2020 r. na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” będzie można przeczytać o tym, jak wskutek pandemii zmienią się: szkoła, firma, zdrowie, podróże, miasta, rodzina, dom, genom… Zaproszeni do projektu Jutronauci z poprzednich edycji programu – wyjątkowe osoby, które łączy to, że w swoich dyscyplinach przewidują trendy i próbują rzeczy nowych – podzielą się swoją wiedzą z czytelnikami. Materiały będą ukazywać się w „Gazecie Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/Jutronauci.

Cykl zainaugurował tekst Aleksandra Poniewierskiego, eksperta od nowych technologii i ich zastosowania w biznesie poświęcony nadchodzącym zmianom cywilizacyjnym – „To nie pandemia zmieni nasz świat. Era wielkich przyspieszeń dopiero się zaczyna”.

Patronat medialny nad tegoroczną edycją ponownie objęło Radio TOK FM, które będzie gościć ekspertów biorących udział w programie Jutronauci 2020 w swoich audycjach i podcastach.

Inaugurację nowej odsłony „Jutronautów” będą wspierać działania autopromocyjne prowadzone na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisach Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych, a także kampania w stacjach radiowych Agory.

Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją, m.in. dokąd doprowadzi nas galopujący postęp technologiczny, a także jaki będzie człowiek przyszłości.

Projekt „Jutronauci” zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności", a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764