logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konsumencki konkurs fotograficzny w kampanii Apetina

  PR 30.04.2015, przeczytano 2369 razy
ilustracjastrzałka

Jedzenie to zmysłowa przyjemność, której doświadczamy na wiele sposobów, również poprzez „obraz” – z takiego założenia wyszła firma Arla Foods, organizując konkurs fotograficzny „Skomponuj danie z Apetiną”. Akcja konkursowa stanowi element trwającej obecnie kampanii marki Apetina – realizowanej pod hasłem „Dobrze się komponuje”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-konsumencki-konkurs-fotograficzny-w-kampanii-apetina,24730,artykul.html

O jedzeniu można opowiadać na wiele sposobów. Wie o tym dobrze Apetina, która w swoich kampaniach inspiruje do gotowania także poprzez apetyczne zdjęcia, zachęcające do skosztowania prezentowanych dań. Obecnie marka zaprasza swoich użytkowników do pochwalenia się kulinarnymi dokonaniami, organizując konkurs fotograficzny, w którym motywem przewodnim są dania z produktami Apetina. Na wielbicieli gotowania i fotografowania czekają atrakcyjne nagrody: roboty kuchenne Kenwood i roczne prenumeraty magazynu Kukbuk.

„Konkurs to kolejny z elementów budujących świadomość marki - wpisujący się w koncept trwającej kampanii oraz w wyraźny trend „food porn”. Głównym celem akcji jest zbudowanie zaangażowania  i prezentacja walorów produktów Apetina poprzez pokazanie możliwości ich zastosowania. Liczymy, że dla zwolenników kreatywnego gotowania, którzy dzięki Apetinie kulinarną rutynę przemieniają w oryginalne dania, będzie to świetna okazja do prezentacji swoich dokonań – w tym przypadku w formie zdjęć powstałych podczas przygotowywania potraw, fotografii przemawiających do naszej wyobraźni” – mówi Roman Jawczak, Arla Foods.

„Jedzenie stało się dla wielu z nas przyjemnością, którą chcemy się dzielić z innymi. By o tym się przekonać wystarczy wejść na jeden z serwisów społecznościowych. Zdjęcia apetycznych składników, gotowych dań, podobnie jak produkty Apetina są często źródłem inspiracji kulinarnych dla innych, stąd pomysł konkursu fotograficznego. Dzięki niemu mamy możliwość budowania wizerunku serków Apetina w sposób mocno kontekstowy, spójny z przyjętą strategią komunikacji dla marki.” – mówi Magdalena Mazurkiewicz, XConcept.

Akcja zorganizowana na stronie www.przepisnaweekend.pl potrwa do końca maja 2015 r.  

Marka zadbała o silne wsparcie konkursu - w ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano emisję spotu, tzw. bumpera konkursowego, reklamę w Internecie, w tym w serwisie Youtube. Równolegle prowadzona jest intensywna kampania w punktach sprzedaży.  

Za przygotowanie koncepcji, kreacje i realizację konkursu odpowiada agencja XConcept, za wybór i zakup mediów – dom mediowy Carat Polska

Źródło: XConcept

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764