logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik

  PR 04.03.2024, przeczytano 506 razy
ilustracja

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-marketing-w-wyszukiwarkach-dla-ngo---poradnik,403313,artykul.html

Poradnik “Marketing w wyszukiwarkach dla NGO” to kompleksowy zbiór praktycznych informacji na temat prowadzenia skutecznych działań marketingowych dla NGO bez ponoszenia nadmiernych kosztów. Składają się na niego zagadnienia obejmujące działania SEM, SEO i content marketing oraz analitykę.

Publikacja zawiera szereg artykułów napisanych przez ekspertów digital marketingu, z których dowiesz się:

  • jak ze swoim przekazem znaleźć się bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google;
  • co publikować w przypadku NGO, by zdobyć zainteresowanie;
  • gdzie szukać inspiracji dotyczących projektowania treści;
  • jak tworzyć kampanie za pomocą programu Google Grants;
  • w jaki sposób korzystać z Microsoft Advertising a także rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję;
  • jak inne organizacje prowadzą swoje działania (na przykładzie case study);

oraz poznasz narzędzia, które pozwolą Ci osiągnąć wyznaczone cele i skutecznie je mierzyć.

W ramach Grupy Roboczej SEM każdego roku przygotowujemy kilka inicjatyw, których celem jest misja edukowania rynku w zakresie najlepszych praktyk dotyczących wyszukiwarek internetowych. Podczas jednego ze spotkań grupy pojawił się pomysł, aby wykorzystać naszą energię w celu jeszcze bardziej szczytnym i zrealizować projekt, który pomoże organizacjom pozarządowym w lepszym zrozumieniu tego, jak działa digital i jak może być wykorzystany do skutecznego promowania idei głoszonych przez NGO’sy.

Ogromnie się cieszę, że tak wiele osób pracujących w firmach zrzeszonych w IAB poświęciło swój czas, aby podzielić się wiedzą merytoryczną w ramach niniejszego opracowania. Liczę gorąco na to, że będzie ono przydatne dla organizacji pozarządowych, szczególnie w rozpoczętym właśnie okresie zbierania 1,5% podatku. – Jarek Miszczak, Szef Grupy Roboczej SEM IAB, CEO Bluerank

Poradnik jest kierowany przede wszystkim do organizacji pozarządowych. Zależało nam żeby w prosty sposób pokazać możliwości digital marketingu bez ponoszenia znaczących kosztów. W naszej publikacji znajdziecie praktyczne informacje z zakresu SEO, reklamy internetowej oraz analityki. Są tam wskazówki jak prowadzić tego typu działania samodzielnie, wykorzystując programy dofinansowania (np. Google Grants) lub niskobudżetowo. Zapraszamy do lektury! – Weronika Węglewska – Winciałowicz, Koordynatorka projektu w ramach Grupy Roboczej SEM IAB, PPC Team Lead Bluerank

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
Krok po kroku przez przetargi z influencerami: przewodnik
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 
IAB Polska: Jak wykorzystać AI w marketingu w 2024 r.
Rozwój sztucznej inteligencji powoduje radykalne zmiany w światowej gospodarce, generując potencjalnie nawet 7-procentowe wzrosty światowego PKB[1]. AI otwiera również niespotykane dotąd możliwości także dla branży digitalowej. Szalona dynamika rozwoju narzędzi AI i wzrostu ich popularności sprawia, że branża zadaje sobie pytania już...
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 IAB Polska
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764