logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Trends Conference & Awards w marcu w Krakowie

   12.03.2024, przeczytano 1161 razy
ilustracja

Już 21 i 22 marca w Krakowie odbędzie się najważniejsze wydarzenie roku w dziedzinie technologii mobilnych. Mobile Trends Conference od 12 lat łączy specjalistów i pasjonatów mobilności oraz branży IT z całej Polski. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-mobile-trends-conference-and-awards-w-marcu-w-krakowie,403422,artykul.html

To nie tylko konferencja. To także przestrzeń, gdzie spotkają się liderzy, aby dzielić się wiedzą, nawiązywać kontakty i odkrywać najnowsze trendy. To również wyjątkowa gala z prestiżowymi nagrodami Mobile Trends Awards, gdzie firmy walczą o wyróżnienia za najlepsze projekty i aplikacje z minionego roku.

Już w marcu w krakowskim Multikinie

Przygotuj się! Na ponad 300 uczestników czekają 3 sceny, 6 bloków tematycznych i blisko 50 prelekcji ekspertów z całego kraju. A to wszystko w kinowej sali! 

Na Mobile Trends dowiemy się, jakie zmiany zaszły na rynku i w branży mobile w ciągu ostatniego roku i jakie możliwości otwierają przed nami nowe technologie. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą, wynikami badań, doświadczeniami z minionych projektów i planami na kolejne. 

Poznasz konkretne wytyczne od ekspertów w tworzeniu i zarządzaniu aplikacjami. Dowiesz się, co pomoże zoptymalizować kanał mobile w promocji Twojego biznesu oraz jak wdrażać zmiany w produktach cyfrowych. Posłuchasz przykładów case studies sukcesu wdrożeń i rozwoju produktów, a także sprawdzisz czego unikać, żeby ominęły Cię problemy związane z kanałem mobile. 

Organizator nie zapomniał też o tematyce AI czy fintech, które to dziedziny obecnie rozwijają się bardzo dynamicznie. I to wszystko w ramach jednej konferencji!

Dla kogo jest Mobile Trends Conference & Awards?

Wydarzenie skierowane jest do szerokiego grona odbiorców, w tym:

  • Przedsiębiorców wykorzystujących i tworzących technologie mobilne,
  • Startupów szukających możliwości do dalszego rozwoju,
  • Osób zajmujących się projektowaniem aplikacji mobilnych,
  • Specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, 
  • Ekspertów w zakresie AI oraz Fintech,
  • Projektantów i badaczy UX/UI,
  • Pasjonatów technologii mobilnych.

Akredytacja DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytacje DIMAQ. Posiadacze tego certyfikatu otrzymają10 pkt. za udział. Podczas zakupu biletu podaj kod: DIM25 a otrzymasz zniżkę aż 25% na udział w wydarzeniu!

6 obszarów tematycznych

Jako uczestnik pogłębisz swoją wiedzę dzięki prelekcjom z 6 obszarów tematycznych w ciągu dwóch dni: 

  • AI – zanurz się w fascynującym świecie sztucznej inteligencji, najnowszych trendów i innowacji, zrozum, jakie możliwości niesie za sobą rozwój i wdrożenie AI w swojej strategii biznesowej.
  • Management – zarządzanie to podstawowy element rozwoju każdej organizacji, poznaj najnowsze strategie, case studies oraz praktyczne wskazówki od doświadczonych liderów rynku.
  • UX Design – doskonały UX istnieje! Dowiedz się jak projektować interfejsy oraz  interaktywne i satysfakcjonujące doświadczenia użytkownika, uzyskaj wgląd w metodyki projektowania i dobre praktyki, które zwiększą atrakcyjność Twoich aplikacji.
  • Fintech – porozmawiajmy o przyszłości finansów, innowacyjnych technologiach, nowoczesnych rozwiązaniach w płatnościach oraz trendach w dziedzinie finansów.
  • Marketing – odkryj tajniki skutecznego marketingu mobilnego, nowoczesne narzędzia oraz najlepsze praktyki w dziedzinie promocji, aby lepiej docierać do swojej grupy docelowej i wyróżnić się na rynku.
  • Commerce – poznaj skuteczne strategie sprzedaży online i offline, a także nowości w e-commerce, żeby utrzymać swoją konkurencyjność.

Czołowi praktycy branżowi

Wśród prelegentów znajdziemy takie osoby jak Aleksandra Przegalińska, Paulina Walkowiak, Monika Mikowska, Artur Kurasiński, Maciej Kawecki, Bartek Sobczak, Bartek Pucek, Krzysztof Wojewodzic, Dominika Bucholc, Radek Drzewiecki, Paula Skrzypecka, Marcin Stopa i wielu innych ekspertów. To jak 6 konferencji w jednej!

  • Odkryj tajniki, mechanizmy i funkcjonowanie współczesnych algorytmów podczas prelekcji Macieja Kaweckiego z Instytutu Lema. 
  • Sprawdź, jak skutecznie wdrożyć sztuczną inteligencję z Jakubem Królem z Escola. 
  • Poznaj konkretne kroki do stworzenia skutecznej strategii AI dostosowanej do potrzeb Twojej firmy z Krzysztofem Wojewodzicem z Escola. 
  • Dowiedz się, czy według wyników neurobadań sztuczna inteligencja przekroczyła granice percepcji klientów podczas prelekcji Marcina Stopy i Gabi Lupy z Neuroinsight Lab by SeeWidely. 
  • Posłuchaj o wojnie sztucznej inteligencji według Artura Kurasińskiego. 
  • Poznaj strategie implementacji AI w nowoczesnym przedsiębiorstwie z Dominiką Bucholc. 
  • Odkryj co myśli Aleksandra Przegalińska (Harvard University) o nowych wymiarach współpracy z AI. 
  • Obejrzyj prelekcję Radka Drzewieckiego, by dowiedzieć się jaki powinien być skuteczny lider oraz wystąpienie Igora Farafonowa z Uxerii, aby sprawdzić jak będzie wyglądał UX w produktach AI. 
  • Posłuchaj też Adriana Gamonia o wykorzystaniu LinkedIna oraz Ani Ledwoń-Blachy o brand purpose marki i podejściu agile. 
  • Jan Biłyk (Laurens Coster) podpowie natomiast jak zatrudnić sobie armię stażystów dzięki AI.

Cały program: 2024.mobiletrends.pl/program

Networking i prestiżowa gala Mobile Trends Awards

Podczas przerw kawowych będzie można porozmawiać z prelegentami oraz innymi uczestnikami wydarzenia. 

Dodatkowo czeka nas wręczenie najbardziej prestiżowych nagród w branży mobilnej, czyli Mobile Trends Awards. Gwiazdą wieczoru będzie Agata Buczkowska – laureatka wielu prestiżowych festiwali w Polsce oraz za granicą. Zwyciężczyni 2 edycji “Young Sing Star” oraz ćwierćfinalistka VII edycji “The Voice of Poland”. Galę poprowadzi znana marketerka, Dagmara Pakulska.

W tym roku nominowane są aż 72 projekty w 12 kategoriach. O nagrodę walczą m.in: VeloBank, Żabka, Modivo, LPP, Orlen czy Trans.eu. Wszystkie nominacje: mobiletrendsawards.pl.

Organizator i partnerzy

Wydarzenie organizuje Escola, czyli spółka technologiczna tworząca aplikacje internetowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi, jak Wellms, czyli rozwiązaniem edukacyjnym i kursowym.

W skrócie:

  • Kiedy: 21-22 marca 2024
  • Gdzie: Multikino Kraków, ul. Dobrego Pasterza 128

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764