logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Newtone One dołącza do firm członkowskich IAB Polska

  PR 05.07.2024, przeczytano 248 razy

Newtone One to dynamiczna firma operująca głównie w obszarach eCommerce i retail media. Specjalizuje się we wspieraniu marek i produktów w eCommerce, oferując zaawansowane rozwiązania technologiczne wspierające ekspozycję produktów na półce cyfrowej. Działa głównie w sektorach zdrowia, farmacji i urody, oferując usługi marketingowe, emerchandisingowe oraz doradcze. Dzięki unikalnym technologiom, Newtone One zapewnia jakościową obecność produktów, pomagając markom skutecznie konkurować na rynku online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-newtone-one-dolacza-do-firm-czlonkowskich-iab-polska,404920,artykul.html

Naszym celem jest wspieranie marek w eCommerce retail media w sektorze zdrowia i urody, dostarczając markom wiedzę i rozwiązania pomagające realizować ich cele. Równocześnie wspieramy naszych partnerów po stronie Retail w osiąganiu ich założeń. Członkowstwo w IAB Polska umożliwi nam aktywny udział w projektach związanych z ecommerce i retail media, co jest kluczowe dla naszego rozwoju.

Przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam także przybliżyć specyfikę i wyzwania branży zdrowotnej, w tym ograniczenia w reklamie aptek oraz regulacje dotyczące reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety. Wierzymy, że nasze zaangażowanie przyniesie korzyści całej branży internetowej, wspierając innowacje i wzrost jakości usług. – komentuje Rafał Kaczmarczyk, Prezes Zarządu Newtone One Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764