logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nikon Polska partnerem technologicznym PAP

  PR 09.12.2013, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Polska została Partnerem Technologicznym Polskiej Agencji Prasowej. W ramach współpracy fotoreporterzy PAP będą w codziennej pracy używać profesjonalnego sprzętu fotograficznego Nikona najnowszej generacji, a Nikon Polska zamieszczać zdjęcia PAP w swoich materiałach. Umowa o strategicznym partnerstwie pomiędzy Nikon Polska oraz Polską Agencją Prasową została zawarta na trzy lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-nikon-polska-partnerem-technologicznym-pap,20402,artykul.html

O podpisaniu umowy poinformowano uroczyście w czwartek, w trakcie zorganizowanej w Warszawie gali z okazji 95-lecia PAP.

"Jest coś, co łączy Nikona z PAP. To długowieczność. PAP ma 95 lat, Nikon dokładnie o rok więcej. To jest jedna rzecz. Druga rzecz, to wartości, które wyznajemy: kreatywność i solidność. Partnerstwo technologiczne z Polską Agencją Prasową jest dla nas nie tylko zaszczytem, ale także wyzwaniem. Bezpośrednie wsparcie sprzętowe i serwisowe dla Agencji oraz poszczególnych fotoreporterów PAP ze strony firmy Nikon ma zapewnić komfort ich intensywnej i trudnej pracy. Podobne decyzje rozpoczęcia współpracy w ostatnich latach podjęły również dwie agencje: francuska AFP i niemiecka DPA. Lustrzanki Nikona od wielu lat sprawdzają się w ekstremalnych warunkach: w rejonach konfliktów zbrojnych i społecznych, w Arktyce. Jest stosowany przez NASA w przestrzeni kosmicznej. Stąd też uważamy, że nasze wsparcie to dokładnie to, czego potrzebują każdego dnia fotoreporterzy PAP.” – powiedział Piotr Przychodzień, Dyrektor Generalny Nikon Polska Sp. z o.o., życząc jednocześnie Polskiej Agencji Prasowej i jej fotoreporterom samych sukcesów i wielu nagród. Mówiąc o partnerstwie technologicznym Agencji z Nikonem, podkreślił: "W pracy fotoreporterów jest niezwykle ważne, żeby sprzęt był niezawodny i dawał najwyższą jakość".

Przez najbliższe trzy lata, a może nawet dłużej, gros fotoreporterów PAP będzie korzystać ze sprzętu Nikona. Mówimy o profesjonalnym sprzęcie z najwyższej półki. Partnerstwo technologiczne da nam narzędzia, które pozwolą na jeszcze lepsze realizowanie naszych priorytetów, to jest dostarczanie do mediów jak najszybciej, jak najlepszych zdjęć" – wyjaśnił zastępca redaktora naczelnego PAP Foto Maciej Chmiel.

"Traktujemy współpracę z Nikon Polska bardzo prestiżowo. To pierwsza taka umowa w 95-letniej historii Agencji. Ponadto cieszy nas zainteresowanie partnera zdjęciami fotoreporterów PAP" – dodała dyrektor i redaktor naczelna PAP Foto Anna Brzezińska-Skarżyńska.

Wśród sprzętu, który otrzymała PAPznalazły się: pełnoklatkowe lustrzanki profesjonalne Nikon D4 i D800 oraz profesjonalne obiektywy: 24-70mm f/2.8G ED AF-S NIKKOR, 70-200mm f/2.8G IF ED AF-S VR II, 400mm f/2.8G IF ED AF-S VR i 200-400mm f/4G NIKKOR.

Redakcja PAP Foto zajmuje się produkcją i dystrybucją największego w Polsce bieżącego serwisu zdjęciowego z kraju i ze świata. Udostępnia też bogatą bazę zdjęć archiwalnych. Około 200-300 zdjęć autorstwa 40 fotoreporterów PAP z całej Polski oraz około 1000 zdjęć ze świata, pozyskiwanych z European Pressphoto Agency (EPA), składa się każdego dnia na Codzienny Serwis Fotograficzny (CSF).

Obszerny pakiet zdjęciowy obrazuje najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie, dotyczące m.in. polityki, kultury, gospodarki, sportu. Serwis adresowany jest do mediów drukowanych oraz elektronicznych (jest wykorzystywany zarówno przez stacje telewizyjne, jak i portale internetowe).

Redakcja PAP Foto to nie tylko Codzienny Serwis Fotograficzny, ale również archiwum zdjęciowe. 18 mln negatywów jest sukcesywnie digitalizowanych. 7,5 mln zdjęć jest dostępnych przez stronę internetową PAP.(PAP)

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764