logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Dybowski Event Managerem w El Padre

  PR 08.12.2021, przeczytano 330 razy
ilustracja

Po pozytywnym przejściu okresu próbnego Piotr Dybowski dołączył do zespołu agencji El Padre obejmując stanowisko Event Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-piotr-dybowski-event-managerem-w-el-padre,394065,artykul.html

Piotr Dybowski odpowiada za realizację kluczowych eventów (offline, hybrydowych, online i digital eventów) jak również działań promocyjnych i ambientowych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.

Piotr zdobywał doświadczenie pracując w Zarządzie Samorządu Studenckiego UW, KDK Info, Goodfellas Group oraz KDK Events. Ponad 8 lat doświadczenia zawodowego Piotra zaowocowało nie tylko realizacjami dla podmiotów z wielu sektorów i branż, ale także realizacją projektów o wielomilionowych budżetach oraz pracą z klientami anglojęzycznymi.

Wśród grona klientów z którymi współpracował znajdują się m.in. BGK, Credit Agricole, Pekao SA, PARP, ARP, Ministerstwo Środowiska.  

Studiował europeistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zainteresowania Piotra to sport i sztuka.

- Uwielbiam pracę z ludźmi, możliwość dzielenia się wspólnymi pomysłami i tworzenie wyjątkowych projektów. Praca event managera pozwala łączyć mi wszystkie pasje i przekuwać zebrane inspiracje w unikatowe realizacje – komentuje Piotr Dybowski, Event Manager agencji El Padre.

- Piotr dołączył do naszego zespołu kilka miesięcy temu w pełni sezonu eventowego i od razu świetnie odnalazł się w zespole. Przez ten okres dał się poznać jako zaangażowany, samodzielny Event Manager, który potrafi jednocześnie prowadzić kilka projektów eventowych. Cieszymy się, że wzmocnił agencję El Padre – komentuje Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu agencji El Padre.

Źródło: El Padre sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764