logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Dybowski Event Managerem w El Padre

  PR 08.12.2021, przeczytano 512 razy
ilustracja

Po pozytywnym przejściu okresu próbnego Piotr Dybowski dołączył do zespołu agencji El Padre obejmując stanowisko Event Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-piotr-dybowski-event-managerem-w-el-padre,394065,artykul.html

Piotr Dybowski odpowiada za realizację kluczowych eventów (offline, hybrydowych, online i digital eventów) jak również działań promocyjnych i ambientowych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.

Piotr zdobywał doświadczenie pracując w Zarządzie Samorządu Studenckiego UW, KDK Info, Goodfellas Group oraz KDK Events. Ponad 8 lat doświadczenia zawodowego Piotra zaowocowało nie tylko realizacjami dla podmiotów z wielu sektorów i branż, ale także realizacją projektów o wielomilionowych budżetach oraz pracą z klientami anglojęzycznymi.

Wśród grona klientów z którymi współpracował znajdują się m.in. BGK, Credit Agricole, Pekao SA, PARP, ARP, Ministerstwo Środowiska.  

Studiował europeistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Zainteresowania Piotra to sport i sztuka.

- Uwielbiam pracę z ludźmi, możliwość dzielenia się wspólnymi pomysłami i tworzenie wyjątkowych projektów. Praca event managera pozwala łączyć mi wszystkie pasje i przekuwać zebrane inspiracje w unikatowe realizacje – komentuje Piotr Dybowski, Event Manager agencji El Padre.

- Piotr dołączył do naszego zespołu kilka miesięcy temu w pełni sezonu eventowego i od razu świetnie odnalazł się w zespole. Przez ten okres dał się poznać jako zaangażowany, samodzielny Event Manager, który potrafi jednocześnie prowadzić kilka projektów eventowych. Cieszymy się, że wzmocnił agencję El Padre – komentuje Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu agencji El Padre.

Źródło: El Padre sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję
Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach
Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest...
Zmiany w Channel Factory Polska
W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie...
Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764