logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera plotera Oki na Warsaw Remadays 2017

  PR 07.02.2017, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka
ColorPainter E-64s

W dniach 15-17 lutego w podwarszawskim Nadarzynie odbędą się jedne z największych w naszym regionie targów branży poligraficznej – Warsaw RemaDays. W Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii weźmie udział ponad 750 wystawców z 20 różnych krajów oraz 20 tys. zwiedzających prawie 50-ciu narodowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-premiera-plotera-oki-na-warsaw-remadays-2017,31345,artykul.html

Na najważniejszym wydarzeniu w branży nie może zabraknąć sprzętu OKI. Podczas targów zaprezentowane zostaną maszyny producenta skierowane do branży graphic arts. Odwiedzający będą mogli na własne oczy przekonać się o możliwościach i funkcjach wielkoformatowych ploterów eko-solwentowych oraz drukarek wykorzystujących innowacyjne tonery – białe, neonowe i przezroczyste.

Podczas targów swoją premierę będzie miał najnowszy ploter eko-solwentowy producenta – ColorPainter E-64s. Najmniejszy członek rodziny ploterów OKI, który drukuje na mediach o szerokości 64 cali (ponad 1,6m), z prędkością do 23 m2/h. Posiada szereg rozwiązań technologicznych charakterystycznych dla wyższej klasy modeli pomimo niższej ceny. Wykorzystuje ekologiczną linię bezwonnych tuszy SX.

Plotery będzie można oglądać na trzech stoiskach partnerskich:

  1. Stoisko W10 – Cloud Digital – premierowy ploter ColorPainter E-64s oraz ploter ColorPainter M-64s LCIS;
  2. Stoisko W12 – Jetpol.pl – premierowy ploter ColorPainter E-64s oraz ploter ColorPainter M-64s w wersii 7-kolorowej;
  3. Stoisko U12A – Amagraf – premierowy ploter ColorPainter E-64s.


Na targach będzie można również przyjrzeć się maszynom wykorzystującym nowatorską technologię białego tonera oraz tonerów neonowych do nadruku na tekstyliach i innych podłożach z wykorzystaniem procesu termotransferu:

  1. Stoisko Y32 – Ekstreme Wojciech Królik – drukarki Pro6410NWT z neonowym tonerem oraz Pro7411WT i Pro9420WT z tonerem białym;
  2. Stoisko Y15 – Forever GMBH – drukarki Pro6410NWT z neonowym tonerem, Pro7411WT z tonerem białym oraz najmniejszą na rynku kolorową drukarkę formatu A3 CMYK – C843dn;
  3. Stoisko U13 – Alma Trend – stoisko zaprojektowane w trochę innej konwencji, bez prezentacji urządzeń, za to z mocną ekspozycją aplikacji i możliwości, jakie daje zastosowanie tonera białego i tonerów neonowych.


Trzecią grupą urządzeń OKI obecną na Rema Days są urządzenia do zastosowań graficznych i produkcji niskonakładowej. Drukarki wykorzystujące oprócz standardowych tonerów CMYK, dodatkowy, piąty kolor dają punktom usługowym i drukarniom niespotykane dotąd możliwości tworzenia atrakcyjnie wyglądających materiałów:

  1. Stoisko Y4 – Zakłady Artystyczne Art – drukarka Pro9541 z dodatkowym błyszczącym lub białym tonerem oraz drukarka Pro9542 z dodatkowych tonerem białym, drukowanym jako pierwszy (możliwość nadruku białego podkładu i obrazu przy jednym przejściu nośnika).


W dniach 15-16 lutego stanowiska otwarte będą w godzinach od 9:30 do 18:00, a 17 lutego do 16:00. Serdecznie zapraszamy wszystkich do hali Ptak Warsaw Expo przy al. Katowickiej 62 w Nadarzynie.

Źródło: OKI Polska

www.oki.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: inb-digital

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
Life on Mars dla New Balance
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764