logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relaunch marki Nestlé Purina wsparty kampanią reklamową

  PR 23.06.2014, przeczytano 2646 razy
ilustracjastrzałka

Nestlé Purina, jeden z wiodących producentów karm dla zwierząt, wprowadza nową strategię marketingowo-sprzedażową dla marki karmy dla psów – DOG CHOW. Nowy koncept marki PURINA DOG CHOW obejmuje ewolucyjny podział karm nie na trzy, a cztery etapy życia czworonoga. Zmianie uległy także: logo marki, opakowania oraz gramatura produktów. Relaunchowi marki DOG CHOW towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży oraz szeroko zakrojona kampania marketingowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-relaunch-marki-nestl%C3%A9-purina-wsparty-kampania-reklamowa,21991,artykul.html

Marka DOG CHOW, sięgająca tradycjami do 1926 roku, ewolucyjnie dostosowuje się do zmieniających się potrzeb czworonogów. Nowy koncept – „Właściwa Karma we Właściwym Wieku” – bazuje na potrzebach właścicieli psów. Marka koncentruje się na dostarczeniu najlepszego programu odżywiania na każdym z etapów rozwoju psa poprzez dopasowanie do potrzeb energetycznych i wzbogaconych profili żywieniowych oraz komunikację jasnych korzyści.

Świadomość marki DOG CHOW rośnie najszybciej w kategorii karmy dla psów i obecnie zajmujemy pozycję lidera w segmencie premium oraz drugie miejsce w kanale specjalistycznym. Jestem przekonany, że koncepcja „Właściwa Karma we Właściwym Wieku” i nowa odsłona portfolio marki przypadnie do gustu właścicielom czworonogów, a także naszym partnerom biznesowym. Starannie zbilansowana formuła karmy DOG CHOW dopasowanej do zmieniających się wraz z wiekiem potrzeb czworonogów jest efektem analizy płynącej z badania Purina Life Plan – obserwacji grupy psów przez całe ich życie. To właśnie wnioski z 14-letniej obserwacji prawie 50-ciu labradorów, nakreśliły koncepcję ewolucyjnego podziału wiekowego marki DOG CHOW – powiedział Łukasz Nowak, Product Manager, Nestle Purina.

Relaunch marki wsparty jest kampanią reklamową w prasie handlowej i konsumenckiej, na nośnikach wielkoformatowych OOH oraz w internecie. W ramach wsparcia sprzedaży do sklepów przygotowane zostały specjalne materiały ekspozycyjne, realizowane będą także samplingi produktów. Do współpracy przy działaniach promujących markę zaangażowany został znany dziennikarz i prezenter telewizyjny Marcin Prokop, który poprowadzi cykl ekskluzywnych spotkań dla partnerów biznesowych marki PURINA DOG CHOW. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR realizuje agencja BrandLab.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764