Nestlé Purina, jeden z wiodących producentów karm dla zwierząt, wprowadza nową strategię marketingowo-sprzedażową dla marki karmy dla psów – DOG CHOW. Nowy koncept marki PURINA DOG CHOW obejmuje ewolucyjny podział karm nie na trzy, a cztery etapy życia czworonoga. Zmianie uległy także: logo marki, opakowania oraz gramatura produktów. Relaunchowi marki DOG CHOW towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży oraz szeroko zakrojona kampania marketingowa.
Marka DOG CHOW, sięgająca tradycjami do 1926 roku, ewolucyjnie dostosowuje się do zmieniających się potrzeb czworonogów. Nowy koncept – „Właściwa Karma we Właściwym Wieku” – bazuje na potrzebach właścicieli psów. Marka koncentruje się na dostarczeniu najlepszego programu odżywiania na każdym z etapów rozwoju psa poprzez dopasowanie do potrzeb energetycznych i wzbogaconych profili żywieniowych oraz komunikację jasnych korzyści.
– Świadomość marki DOG CHOW rośnie najszybciej w kategorii karmy dla psów i obecnie zajmujemy pozycję lidera w segmencie premium oraz drugie miejsce w kanale specjalistycznym. Jestem przekonany, że koncepcja „Właściwa Karma we Właściwym Wieku” i nowa odsłona portfolio marki przypadnie do gustu właścicielom czworonogów, a także naszym partnerom biznesowym. Starannie zbilansowana formuła karmy DOG CHOW dopasowanej do zmieniających się wraz z wiekiem potrzeb czworonogów jest efektem analizy płynącej z badania Purina Life Plan – obserwacji grupy psów przez całe ich życie. To właśnie wnioski z 14-letniej obserwacji prawie 50-ciu labradorów, nakreśliły koncepcję ewolucyjnego podziału wiekowego marki DOG CHOW – powiedział Łukasz Nowak, Product Manager, Nestle Purina.
Relaunch marki wsparty jest kampanią reklamową w prasie handlowej i konsumenckiej, na nośnikach wielkoformatowych OOH oraz w internecie. W ramach wsparcia sprzedaży do sklepów przygotowane zostały specjalne materiały ekspozycyjne, realizowane będą także samplingi produktów. Do współpracy przy działaniach promujących markę zaangażowany został znany dziennikarz i prezenter telewizyjny Marcin Prokop, który poprowadzi cykl ekskluzywnych spotkań dla partnerów biznesowych marki PURINA DOG CHOW. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR realizuje agencja BrandLab.
Źródło: Nestlé