logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowy serwis społecznościowy lumisfera.pl

  PR 16.12.2007, przeczytano 1608 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic Polska poinformował o starcie nowego serwisu społecznościowego, który skupiać będzie miłośników fotografii. Dzięki serwisowi lumisfera.pl każdy z internatów będzie mógł nie tylko dzielić się ze znajomymi swoimi zdjęciami, oceniać i komentować fotografie innych użytkowników, ale także skorzystać z profesjonalnych porad ekspertów z dziedziny fotografii, czy powalczyć o atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-rusza-nowy-serwis-spolecznosciowy-lumisfera.pl,6533,artykul.html

Lumisfera.pl będzie wirtualnym miejscem spotkań wszystkich miłośników fotografii, dzięki któremu możliwie będzie założenie własnej galerii zdjęć, które następnie będą ocenianie przez innych członków społeczności. Z kolei zamieszczane komentarze dotyczące poszczególnych fotografii wpłyną na dynamikę zmian w strukturze rankingu, a tym samym na zajmowane w nim miejsce przez poszczególnych użytkowników. Będzie to jeden z najbardziej emocjonujących elementów serwisu.

Użytkownicy będą mogli także dowolnie zmieniać i udoskonalać własny profil zgodnie z aktualnymi preferencjami, np. tak, aby w pierwszej kolejności wyświetlały się zdjęcia najwyżej oceniane przez innych lub też, aby po zalogowaniu na ekranie pojawiały się ulubione kategorie.

Lumisfera.pl pozwoli na wymianę doświadczeń i zgłębienie tajników fotografii cyfrowej, a także uzyskanie porad ekspertów w dziedzinie fotografowania.

Elementem wpływającym na atrakcyjność serwisu będą regularnie ogłaszane tam konkursy, w których uczestnicy będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody, np. topowe modele aparatów Panasonic Lumix. „Warto podkreślić nowoczesność projektu lumisfera.pl znakomicie wpisującego się w globalny trend rozwoju serwisów internetowych Web 2.0, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Są oni jednocześnie autorami treści np. zdjęć czy plików wideo oraz użytkownikami. Mamy nadzieję, że lumisfera.pl spełni oczekiwania fanów fotografii i nowoczesnych rozwiązań.” – powiedział Radek Jaworski, PR Manager Panasonic Polska.

Źródło: Panasonic Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764