FireFly Creation wraz z Orange realizuje działania skierowane do młodych. ''S'cool akcja'', kampania, za której strategię i kreację odpowiada agencja, to pierwszy tego typu projekt Orange.
Ideą 'S'cool akcji' jest zaangażowanie uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych we wspólne działanie w ich naturalnym środowisku - szkole. Grupy młodzieży rywalizują m.in. o wycieczki do Paryża i do Berlina, na które pojadą razem z całą klasą. Co miesiąc mają do wykonania cztery zadania obejmujące kategorie: muzyka, sport, film i akcje. Najlepsze i najbardziej kreatywne rozwiązania wybierają internauci w procesie głosowania.
Centralnym elementem projektu jest serwis internetowy www.scoolakcja.pl, za pomocą którego uczestnicy zakładają konta i profile grupy, rozwiązują zadania. Do serwisu zapraszają również znajomych, aby oddawali głosy oraz dokumentują na nim wspólną pracę w postaci filmów, zdjęć i opisów.
Działaniom towarzyszy kampania reklamowa typu display w Internecie, plakaty w szkołach, kampania telewizyjna oraz działania w społecznościach.
Agencja FireFly Creation jest autorem ''big idei'', na której opiera się 'S'cool akcja', oraz nazwy projektu. Opracowała też mechanikę akcji i stworzyła serwis www.scoolakcja.pl, za pomocą którego można dołączać do konkursu i podejmować kolejne wyzwania. Na potrzeby akcji przygotowała również spot telewizyjny emitowany w Polsacie, MTV i 4FunTv.
Źródło: FireFly Creation