logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

'S'cool akcja' od FireFly Creation dla Orange

   21.01.2011, przeczytano 2001 razy
ilustracjastrzałka

FireFly Creation wraz z Orange realizuje działania skierowane do młodych. ''S'cool akcja'', kampania, za której strategię i kreację odpowiada agencja, to pierwszy tego typu projekt Orange.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-s-cool-akcja--od-firefly-creation-dla-orange,11913,artykul.html

Ideą 'S'cool akcji' jest zaangażowanie uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych we wspólne działanie w ich naturalnym środowisku - szkole. Grupy młodzieży rywalizują m.in. o wycieczki do Paryża i do Berlina, na które pojadą razem z całą klasą. Co miesiąc mają do wykonania cztery zadania obejmujące kategorie: muzyka, sport, film i akcje. Najlepsze i najbardziej kreatywne rozwiązania wybierają internauci w procesie głosowania.

Centralnym elementem projektu jest serwis internetowy www.scoolakcja.pl, za pomocą którego uczestnicy zakładają konta i profile grupy, rozwiązują zadania. Do serwisu zapraszają również znajomych, aby oddawali głosy oraz dokumentują na nim wspólną pracę w postaci filmów, zdjęć i opisów.

Działaniom towarzyszy kampania reklamowa typu display w Internecie, plakaty w szkołach, kampania telewizyjna oraz działania w społecznościach.

Agencja FireFly Creation jest autorem ''big idei'', na której opiera się 'S'cool akcja', oraz nazwy projektu. Opracowała też mechanikę akcji i stworzyła serwis www.scoolakcja.pl, za pomocą którego można dołączać do konkursu i podejmować kolejne wyzwania. Na potrzeby akcji przygotowała również spot telewizyjny emitowany w Polsacie, MTV i 4FunTv.



Źródło: FireFly Creation



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764