logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Katowice: Wojewódzki Urząd Pracy: Kampania w Internecie promująca Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego (RPO WSL) i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER)

27.07.2017
Oferta ważna do:03.08.2017 godz. 11:00
Odsłon: 528

Ogłoszenie nr 557489-N-2017 z dnia 2017-07-26 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (POWER)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. ul. Kościuszki 30 , 40048 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, , e-mail mnowak@poczta.wup-katowice.pl, , faks .
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837" target="" rel="external nofollow">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy ul. Kosciuszki 30, 40 - 048 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania w Internecie promująca Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego (RPO WSL) i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER)
Numer referencyjny: PN/10/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii w Internecie informującej o możliwościach wsparcia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (POWER) w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach I. KAMPANIA RPO WSL 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach: • bezzwrotne dotacje na założenie własnej firmy, • wsparcie dla nieaktywnych zawodowo po 30 roku życia: bezpłatne szkolenia, staże i praktyki zawodowe, subsydiowane zatrudnienie, refundacja wyposażenia lub doposażenia stanowiska (wyłącznie w połączeniu z subsydiowanym zatrudnieniem), doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy, • wsparcie typu outplacement dla osób zwolnionych lub zagrożonych zwolnieniem z przyczyn dotyczący zakładu pracy, • dofinansowane usługi rozwojowe (szkolenia, studia podyplomowe, coaching, mentoring i doradztwo) dla przedsiębiorstw MŚP i ich pracowników oraz osób samozatrudnionych w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania, • bezpłatne szkolenia zawodowe dla dorosłych (zarówno pracujących jak i nieaktywnych), • bezpłatne szkolenia językowe i informatyczne dla osób pracujących. 2. Informacje ogólne o kampanii 2.1 Zadania dla Wykonawcy: • przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, • stworzenie materiałów na potrzeby kampanii ‒ zgodnie z koncepcją kreatywną, • zaplanowanie i zakup mediów, • realizacja kampanii, • opracowanie raportu pokampanijnego. 2.2 Grupa docelowa kampanii: Opis programowy: • mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku aktywności zawodowej od 18 do 65 roku życia, w tym w szczególności: - osoby nieaktywne zawodowo po 30 roku życia, - kobiety, - osoby powyżej 50 roku życia, - osoby niepełnosprawne, - osoby o niskich kwalifikacjach (wykształcenie maksymalnie średnie), - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji, - osoby zainteresowane założeniem własnej firmy, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku pracy. • mieszkańcy woj. śląskiego, właściciele i kadra zarządzająca mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, pracownicy w/w przedsiębiorstw oraz osoby samozatrudnione. Opis mediowy: • mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku od 18 do 65 roku życia, • właściciele firm i osoby zatrudnione. 2.3 Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym – na obszarze województwa śląskiego. 2.4 Cele kampanii: Cele główne: • informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL, • edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, • zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, • promocja nowego serwisu WUP w Katowicach tj. rpo.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: • popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • popularyzacja samozatrudnienia i przedsiębiorczości, • popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 2.5 Termin kampanii: Kampania będzie trwała co najmniej 2 miesiące (tj. 8 tygodni) w okresie między 15 września a 30 listopada 2017 r. (ostateczny termin kampanii zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą). Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej 15 dni po zakończeniu kampanii, jednak nie później niż do 15 grudnia 2017 r. 2.6 Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do stworzenia spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Wszystkie działania związane z realizacją kampanii muszą być spójne. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 2.7 Linia graficzna: Koncepcja kreatywna kampanii powinna być spójna z Linią graficzną RPO WSL 2014-2020. Kampania powinna być zgodna z zapisami Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 . Ponadto wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane – muszą się na nich znaleźć: • zestaw logotypów – zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego, • adres strony internetowej wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający dysponuje prawami do wykorzystania Linii graficznej RPO WSL 2014-2020, zostanie ona przekazana Wykonawcy drogą elektroniczną. 3. Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć z banku zdjęć (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia autorskie np. bohaterów artykułów sponsorowanych takich jak osoby, które skorzystały ze wsparcia EFS czy ekspertów wypowiadających się na potrzeby artykułu) oraz muzyki z banku muzyki. Wszystkie teksty oraz grafiki powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowania w Internecie, b) utrwalania i zwielokrotniania dowolną techniką, c) rozpowszechniania w dowolny sposób – w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (artykułów sponsorowanych i filmów wideo) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 4. Narzędzia w kampanii: Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania 30% działań w kanale mobile. 4.1 Landing page: Wszystkie działania prowadzone w ramach kampanii będą odsyłać do landing page - serwisu rpo.wup-katowice.pl; Landing page będzie zawierał m.in.: - treści przedstawiające najważniejsze informacje dot. form wsparcia przygotowane przez Zamawiającego, - listy dostępnych projektów zamieszczone przez Zamawiającego, - filmy, którymi dysponuje Zamawiający i filmy wyprodukowane w ramach niniejszej usługi. 4.2 Reklama w mediach społecznościowych: Przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie tekstów i niezbędnych grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy np. news feed) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału social media prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres trwania kampanii; w razie potrzeby Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage’a programu: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową określoną w pkt. 2.2, możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach (polubieniach); reklamy w social media powinny przekierowywać do landing page’a,; łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media landing page powinno odwiedzić min. 4 000 unikalnych użytkowników max. 8 000. 4.3 Filmy wideo: Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały wideo do emisji w Internecie tj. • 4 filmy (spoty o długości 30 sekund) przedstawiające historie osób, które skorzystały ze wsparcia EFS (human story) oraz • 1 film o długości 2 minut przedstawiający możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL. Dodatkowo Wykonawca przygotuje koncepcję oraz wyprodukuje 2 filmy wideo do emisji w Internecie, w tym: • 1 film (spot o długości 30 sekund) o charakterze zachęty przedstawiającego osobę, która skorzystała ze wsparcia EFS (human story) oraz • 1 filmu wideo o długości minimum 30 maksimum - 60 sekund o charakterze tutorialu. Styl i forma do uzgodnienia z Zamawiającym. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy głównie do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (w formie napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. Wykonawca zobowiązany jest również do przygotowania audiodeskrypcji 5 filmów przekazanych przez Zamawiającego (4 spoty i 1 film o długości 2 minut). Wykonawca przewidzi honorarium dla osób występujących w filmach (minimum 500 zł dla aktora - amatora), za wyjątkiem pracowników Zamawiającego, jeśli zgodnie ze scenariuszem wystąpią w materiałach wideo. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji filmów wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowienie i oświetlenie, makijażystkę/makijażystę. 4.4 Reklama wideo: • emisja łączne 7 filmów wideo (5 spotów o długości 30 s., 1 tutorial o długości min. 30 s. - max. 60 s., 1 film o długości 2 minut), o których mowa w pkt 4.3, w obrębie kanałów wideo oraz social media (kanały na których Zamawiający posiada konto) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 3 000 obejrzeń max. 6 000 o długości min. 50% czasu trwania danego filmu oraz • emisja 5 spotów o długości 30 s. na wybranych serwisach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 25 000 wyświetleń max. 50 000 (reklama typu pre-roll). 4.5 Kampania linków sponsorowanych: Przeprowadzenie kampanii za pośrednictwem reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki indeksującej największą liczbę stron ze światowych zasobów Internetu z uwzględnieniem geotargetowania na obszar województwa śląskiego. Na etapie realizacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę słów i fraz kluczowych (minimum 30 słów i fraz) zweryfikowanych uprzednio, którą Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio pogrupować w co najmniej 5 grup. Dla każdej z grup słów i fraz kluczowych Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dwóch odrębnych treści reklam tekstowych w okresie trwania kampanii (5 grup, tj. 10 treści reklam). Treści przygotowanych reklam muszą mieć charakter informacyjny, promocyjny i angażujący potencjalnych odbiorców. Zamawiający zakłada, że reklama emitowana będzie w każdym miesiącu trwania kampanii (tj. 2 miesiące). Minimalny wymagany wskaźnik kliknięć w reklamę łącznie w ramach całej kampanii określa się na 3 000 kliknięć - max. 5 000. 4. 6 Content marketing: Stworzenie min. 5 artykułów o objętości min. 5000 znaków ze spacjami każdy (wzbogaconych materiałami audiowizualnymi, tj. filmami i grafikami/infografikami) oraz ich emisja w portalach ogólnopolskich (targetowanych na woj. śląskie) i regionalnych/lokalnych z największym zasięgiem w grupie celowej. Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Publikacje artykułów muszą być rozłożone w czasie w okresie trwania kampanii. Artykuły powinny odsyłać do landing page’a. W wyniku autopromocji w obrębie serwisu oraz promocji w social media każdy z artykułów powinien mieć min. 2 000 unikalnych użytkowników max. 4 000. Wykonawca zapewni honoraria w wysokości minimum 500 zł dla bohaterów artykułów sponsorowanych (minimum 5 osób, które skorzystały ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego). 5. Optymalizacja kampanii Zamawiający wymaga stałej optymalizacji kampanii podczas jej trwania, w szczególności w zakresie kampanii linków sponsorowanych oraz reklamy w mediach społecznościowych (np. weryfikacja słów kluczowych, modyfikacja treści reklam itd.). Za treści i utrzymanie landing page odpowiada co do zasady Zamawiający, natomiast nie wyklucza się w ramach działań optymalizacyjnych modyfikacji lub dodania treści/infografik na serwis rpo.wup-katowice.pl opracowanych przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Raport podsumowujący Po zrealizowaniu całej kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań (dane poszczególnych wydawców powinny być potwierdzone podpisem/pieczątką): • GRP, affinity index, CPT, całościowy zasięg kampanii oraz zasięg w poszczególnych mediach (wymagany raport z adserwera), • Dane na temat deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań, • Landing page – kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu); II. Kampania POWER 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach • wsparcie dla osób do 29 roku życia, nieaktywnych zawodowo, nie uczących się i nie biorących udziału w szkoleniach (tzw. młodzież NEET - (ang. not in employment, education or training) w postaci m.in. bezpłatnych szkoleń, staży i praktyk zawodowych, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, dotacji na założenie własnej firmy. 2. Informacje ogólne o kampanii 2.1 Zadania dla Wykonawcy: • przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, • stworzenie materiałów na potrzeby kampanii ‒ zgodnie z koncepcją kreatywną, • zaplanowanie i zakup mediów, • realizacja kampanii, • opracowanie raportu pokampanijnego. 2.2 Grupa docelowa kampanii: Opis programowy: • osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, nieaktywne zawodowo, nie uczące się i nie biorące udziału w szkoleniach (tzw. młodzież NEET - (ang. not in employment, education or training), w tym w szczególności: - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji, - osoby zainteresowane założeniem własnej firmy, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku pracy Opis mediowy: • mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku od 18 do 29 roku życia. 2.3 Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym – na obszarze województwa śląskiego. 2. 4 Cele kampanii: Cele główne: • informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach POWER, • edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, • zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, • promocja nowego serwisu WUP w Katowicach tj. power.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: • popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • popularyzacja samozatrudnienia i przedsiębiorczości, • popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 2.5 Termin kampanii: Kampania będzie trwała co najmniej 2 miesiące (tj. 8 tygodni) między 15 września a 30 listopada 2017 r. (ostateczny termin kampanii zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą). Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej 15 dni po zakończeniu kampanii, jednak nie później niż do 15 grudnia 2017 r. 2.6 Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do stworzenia spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Wszystkie działania związane z realizacją kampanii muszą być spójne. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 2.7 Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć z banku zdjęć (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia autorskie np. bohaterów artykułów sponsorowanych takich jak osoby, które skorzystały ze wsparcia EFS czy ekspertów wypowiadających się na potrzeby artykułu) oraz muzyki z banku muzyki. Wszystkie teksty oraz grafiki powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowania w Internecie, b) utrwalania i zwielokrotniania dowolną techniką, c) rozpowszechniania w dowolny sposób – w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (artykułów sponsorowanych i filmów wideo) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 2.8 Elementy obowiązkowe: Kampania powinna być zgodna z zapisami Strategii komunikacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Ponadto wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane – muszą się na nich znaleźć: • zestaw logotypów – zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego, • adres strony internetowej wskazanej przez Zamawiającego. 3. Narzędzia w kampanii: Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania 30% działań w kanale mobile. 3.1 Landing page: Wszystkie działania prowadzone w ramach kampanii będą odsyłać do landing page - serwisu power.wup-katowice.pl. Landing page będzie zawierał m.in.: - treści przedstawiające najważniejsze informacje dot. form wsparcia przygotowane przez Zamawiającego, - listy dostępnych projektów zamieszczone przez Zamawiającego, - filmy, którymi dysponuje Zamawiający i filmy wyprodukowane w ramach niniejszej usługi. 3.2 Reklama w mediach społecznościowych: Przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie tekstów i niezbędnych grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy np. news feed) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału socjal media prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres trwania kampanii; w razie potrzeby Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage’a programu: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową określoną w pkt. 2.2, możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach (polubieniach); reklamy w social media powinny przekierowywać do landing page’a,; łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media landing page powinno odwiedzić min. 4 000 unikalnych użytkowników max. 8 000. 3.3 Filmy wideo: Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały wideo do emisji w internecie tj. • 2 spoty o długości 30 sekund o charakterze zachęty przedstawiające historie osób, które skorzystały ze wsparcia EFS (human story) oraz • 1 film o długości 2 minut przedstawiający możliwości wsparcia w ramach działań POWER Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z przekazanych przez Zamawiającego filmów wideo audiodeskrypcji (w formie napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 3.4. Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się: • emisję 2 spotów wideo o długości 30 s. oraz 1 filmu o długości 2 minut w obrębie kanałów wideo i social media (kanały na których posiada konto Zamawiający). Dla każdego z 3 filmów wymagane jest uzyskanie min. 3 000 max. 6000 obejrzeń o długości min. 50% czasu trwania danego filmu oraz • emisję 2 spotów wideo o długości 30 s. w wybranych serwisach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 25 000 wyświetleń max. 50 000 (reklama typu pre-roll). 3.5. Kampania linków sponsorowanych: Przeprowadzenie kampanii za pośrednictwem reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki indeksującej największą liczbę stron ze światowych zasobów Internetu z uwzględnieniem geotargetowania na obszar województwa śląskiego. Na etapie realizacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę słów i fraz kluczowych (minimum 12 słów i fraz) zweryfikowanych uprzednio, którą Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio pogrupować w co najmniej 2 grupy. Dla każdej z grup słów i fraz kluczowych Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dwóch odrębnych treści reklam tekstowych w okresie trwania kampanii (2 grupy, tj. 4 treści reklam). Treści przygotowanych reklam muszą mieć charakter informacyjny, promocyjny i angażujący potencjalnych odbiorców. Zamawiający zakłada, że reklama emitowana będzie w każdym miesiącu trwania kampanii (tj. 2 miesiące). Minimalny wymagany wskaźnik kliknięć w reklamę łącznie w ramach całej kampanii określa się na 3 000 kliknięć – max. 5 000. 3.6. Content marketing: Stworzenie min. 2 artykułów o objętości min. 5000 znaków ze spacjami każdy (wzbogaconych materiałami audiowizualnymi, tj. filmami i grafikami/infografikami) oraz ich emisja w portalach ogólnopolskich i regionalnych/lokalnych z największym zasięgiem w grupie celowej. Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Publikacje artykułów muszą być rozłożone w czasie w okresie trwania kampanii. Artykuły powinny odsyłać do landing page’a. W wyniku autopromocji w obrębie serwisu oraz promocji w social media każdy z artykułów publikowanych powinien mieć min. 2 000 unikalnych użytkowników max 4 000. 4. Raport podsumowujący Po zrealizowaniu całej kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań (dane poszczególnych wydawców powinny być potwierdzone podpisem/pieczątką): • GRP, affinity index, CPT, całościowy zasięg kampanii oraz zasięg w poszczególnych mediach (wymagany raport z adserwera), • Dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań; • Landing page – kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu); Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 14 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 127903,52
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji kampanii reklamowej/promocyjnej* w Internecie o wartości co najmniej 100 tys. Zł**. *Za kampanię reklamową/promocyjną Zamawiający uznaje wyłącznie zespół działań marketingowych, obejmujący: stworzenie koncepcji kreatywnej, zaplanowanie i zakup mediów, zaprojektowanie materiałów oraz ich emisję w mediach. ** Jeśli usługa obejmowała również inne elementy, należy podać tylko wartość realizacji kampanii reklamowej/promocyjnej w Internecie rozumianej zgodnie z powyższą definicją. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywane nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem: nazwy jednostki dla której była świadczona usługa, przedmiotu kampanii reklamowej/promocyjnej, daty wykonania usługi, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. 2) wykaże, że dysponuje: - 1 osobą proponowaną jako koordynator zadania - posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w koordynacji realizacji co najmniej 2 kampanii reklamowych* przeprowadzonych co najmniej w Internecie; - 1 osobą proponowaną jako specjalista ds. content marketingu/copywriter – posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w tworzeniu artykułów sponsorowanych dla co najmniej 2 kampanii reklamowych* przeprowadzonych w mediach; - 1 osobą proponowaną jako grafik – posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w projektowaniu koncepcji kreatywnej dla co najmniej 2 kampanii reklamowych* przeprowadzonych co najmniej w Internecie; - 1 osobą proponowaną jako specjalista ds. kampanii internetowej –posiadającą - doświadczenie w planowaniu i realizacji co najmniej 2 kampanii reklamowych* przeprowadzonych co najmniej w Internecie, z uwzględnieniem działań w obszarze SEM i SEO oraz działań w social mediach. *Za kampanię reklamową Zamawiający uznaje wyłącznie zespół działań marketingowych, obejmujący: stworzenie koncepcji kreatywnej, zaplanowanie i zakup mediów, zaprojektowanie materiałów oraz ich emisję w mediach. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: - koordynator zadania wraz z podaniem wykształcenia, nazwy kampanii, nazwy zleceniodawcy, daty realizacji kampanii. - specjalista ds. content marketingu/copywriter wraz z podaniem wykształcenia, nazwy kampanii, nazwy zleceniodawcy, daty realizacji kampanii. - grafik wraz z podaniem wykształcenia, nazwy kampanii, nazwy zleceniodawcy, daty realizacji kampanii. - specjalista ds. kampanii internetowej wraz podaniem nazwy kampanii uwzględniającej działania w obszarze SEM i SEO, nazwy zleceniodawcy, daty realizacji kampanii. Niewykazanie spełnienia w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg Załącznika Nr 6 do SIWZ; 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4)., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania: a)wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
ilość unikalnych użytkowników, którzy odwiedzą landing page każdej kampanii 10,00
ilość obejrzeń każdego z 10 filmów 10,00
ilość wyświetleń każdego z 7 spotów o długości 30 sek. 10,00
ilość kliknięć w reklamę linków sponsorowanych w ramach każdej kampanii 10,00
ilość unikalnych użytkowników, którzy odwiedzą każdy z 7 artykułów 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie: 1) koordynatora zadania, specjalisty ds. content marketingu/copywritera, grafika, specjalisty ds. kampanii internetowej Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. w/w personelu (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób proponowanych w zastępstwie. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób proponowanych w zastępstwie powinny być zgodne z warunkiem określonym w pkt. 6.2.3. SIWZ. 2. Zmiana, o której mowa w pkt. 1 nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-wojewodzki-urzad-pracy%3A-kampania-w-internecie-promujaca-regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-slaskiego-%28rpo-wsl%29-i-program-operacyjny-wiedza-edukacja-rozwoj-%28power%29%2C-katowice,68341,ogloszenie.html

http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764