logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojtek Baranowski w piosence „Wróć” promuje usługę Alior Pay

  PR 28.10.2023, przeczytano 581 razy
ilustracjastrzałka

W październiku 2023 r. wystartowała kampania marketingowa 360o promująca usługę Alior Pay. Alior Bank zaprosił do współpracy artystę Wojtka Baranowskiego i producenta Łukasza Dowgiałło (Luxona) oraz znanych influencerów. W ramach kampanii powstała piosenka „Wróć” oraz teledysk do niej. Poza nowym podejściem do działań marketingowych marka wykorzystuje również tradycyjne kanały komunikacji - to jedna z największych kampanii marketingowych w historii Alior Banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-wojtek-baranowski-w-piosence-_wroc_-promuje-usluge-alior-pay,401891,artykul.html

Alior Pay to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia odroczenie zrealizowanych transakcji kartą, BLIKIEM, wypłat z bankomatów oraz tradycyjnych przelewów za pomocą aplikacji mobilnej Alior Mobile. W okresie kampanii uruchomiono szereg promocji, mających na celu zachęcenie klientów do skorzystania z usługi.

Prace nad stworzeniem odpowiedniej strategii komunikacji trwały wiele miesięcy przed uruchomieniem usługi. Naszym zadaniem było stworzenie takiej komunikacji, która z jednej strony budowałaby świadomość i zachęcała do korzystania z nowej usługi, a jednocześnie była angażująca dla różnych grup docelowych – mówi Magdalena Lewicka, Dyrektorka Departamentu Marketingu Alior Banku.

Promocja usługi rozpoczęła się kampanią w telewizji, w kinach i serwisach VOD, gdzie wykorzystane zostały spoty 30” i 15”. Dodatkowo kampania wspierana jest reklamą w prasie, w radio, na nośnikach OOH (paczkomaty Inpost, sklepy Netto, kioski z prasą), a także w placówkach banku. Ponadto, prowadzone są szerokie działania CRM skierowane do klientów banku.

Za realizację kampanii ATL i BTL odpowiedzialna jest agencja PZL. Reżyserią spotu zajął się Antoni Nykowski, film wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a za postprodukcję odpowiedzialne było studio dźwiękowe Juice oraz postprodukcyjne Televisor.

W ramach działań promocyjnych w kanałach online’owych zrealizowano największą do tej pory kampanię digitalową Alior Banku. Strategia contentowa została oparta na głównej myśli kampanii, czyli idei powrotów. W oparciu o te założenia powstał pełnowymiarowy utwór muzyczny „Wróć”, nad którym pracowali wokalista i kompozytor Wojtek Baranowski oraz producent Łukasz Dowgiałło (pseud. Luxon). Piosenka jest zupełnie nową, autorską kompozycją, ale wykorzystuje fragmenty utworu Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam, gdzie byłem”. Do utworu powstał teledysk, w którym wystąpili znani twórcy internetowi.

– Poszukiwania influencerów, którzy idealnie wpasują się w idee kampanii trwały bardzo długo. Zależało nam, by zaangażować twórców z różnych światów, którzy na co dzień tworzą bardzo różnorodny content najwyższej jakości i docierają do różnych grup odbiorców – tłumaczy Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający agencji Buzzgrow i PZL.

W teledysku pojawili się: skoczek narciarski Dawid Kubacki, podróżniczka Agata Sacewicz, influencerka kulinarna Paulina Golec, rękodzielniczka Marzena Marideko i Łukasz Dominiak znany z komediowego profilu „Whos your daddy”. Teledysk został wyreżyserowany przez Igora Leśniewskiego i wyprodukowany przez dom produkcyjny Best Regards Production.

Uzupełnieniem kampanii w kanałach digitalowych są publikacje influencerów na Instagramie i TikToku oraz materiały na kanałach własnych Alior Banku. Wsparciem mediowm kampanii zajmują się Dom Mediowy Sigma BIS oraz Dom Mediowy Mets. Za strategię, ideę kreatywną oraz realizację kampanii contentowej odpowiada agencja Buzzgrow z Grupy PZL.

Po stronie banku, pod czujnym okiem Dyrektor Marketingu Magdaleny Lewickiej, nad kampanią pracował zespół marketingowy: Ewelina Gulbinowicz, Anna Jaworska-Winiarz, Marek Jaworski oraz Katarzyna Brylska.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764