logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zarządzie AMS

  PR 17.06.2024, przeczytano 690 razy
ilustracja

1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-zmiany-w-zarzadzie-ams,404667,artykul.html

Małgorzata Augustyniak podjęła decyzję o rezygnacji z funkcji wiceprezeski zarządu i zaangażowaniu się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które stanowią istotny element strategii AMS. Zarząd firmy pozostaje trzyosobowy. Obok Grażyny Gołębiowskiej w zarządzie spółki zasiada Marek Kuzaka – prezes oraz Wojciech Zdanowicz – członek zarządu odpowiedzialny za działalność operacyjną.

Sukcesja w zarządzie AMS, którą realizujemy, jest modelowym przykładem działania w duchu odpowiedzialności za spółkę i menadżerskiej dojrzałości. Za Małgorzatą Augustyniak stoją lata doświadczeń i sukcesów AMS. Jestem bardzo wdzięczny Małgorzacie za dotychczasową współpracę oraz wsparcie, którego będzie nam nadal udzielać – mówi Marek Kuzaka, prezes zarządu AMS – Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju reklamy OOH, szczególnie w segmencie reklamy cyfrowej. Chcemy kontynuować intensywną aktywność marketingową, a doświadczenie i wiedza Grażyny pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować wytyczone cele strategiczne. Rozwój w cyfrowych obszarach działalności i zorientowanie na dane to podstawowe warunki umacniania przez AMS pozycji lidera rynku – dodaje.

Grażyna Gołębiowska jest menadżerką z 25-letnim doświadczeniem. Z mediami związana od 1997 r., pracę zawodową rozpoczynała w telewizji - TVP i TVN. W branży reklamy Out-of-Home pracuje od 1999 r. Zajmowała stanowiska kierownicze w sprzedaży i marketingu, a od 2003 r. zarządzała marketingiem AMS, ostatnio na stanowisku zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Z AMS zdobyła ponad 50 nagród, w tym za innowacyjność, współpracę z klientami, projekty prośrodowiskowe i społeczne. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Centrum Dziennikarstwa oraz wielu programów rozwojowych, m.in. Harvard Manage Mentor i Neuroleadership Academy.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764