logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

.Nowoczesna z logo i identyfikacją wizualną od Walk

  PR 19.08.2015, przeczytano 2467 razy

Stowarzyszenie .Nowoczesna zmieniło logo i wprowadziło nową identyfikację wizualną. Za działania odpowiada Walk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/.nowoczesna-z-logo-i-identyfikacja-wizualna-od-walk,25714,artykul.html

Agencja Walk była odpowiedzialna za stworzenie nowego logo oraz Corporate Identity .Nowoczesna. Jej celem jest podkreślenie misji stowarzyszenia – zrozumienia ludzi i ich potrzeb. Głównym elementem nowego CI jest kropka przed nazwą Nowoczesna, symbolizująca zamknięcie pewnego etapu i otwarcie kolejnego w historii Polski. Nawiązuje ona do konsultacji społecznych, podczas których stowarzyszenie pytało Polaków o ich opinie i uwagi na temat krajowej polityki.

Logo .Nowoczesna mówi o tym, kim jesteśmy i jak działamy – komentuje Szymon Walkiewicz, dyrektor ds. marketingu Nowoczesnej. – Kwadratowa kropka przed nazwą Nowoczesna nawiązuje do karteczek, na których przez ostatnie miesiące ludzie pisali swoje opinie i postulaty. Chcemy pokazać, że naprawdę słuchamy ich głosu, a nie tylko o tym mówimy. W ciągu ostatnich 26 lat zdarzyło się bardzo dużo dobrego, ale czas już powiedzieć politykom „starych” partii: dziękujemy, kropka. Ta kropka pokazuje, że dzisiaj rozpoczynamy nowy rozdział, chcemy pokazać nową jakość – dodaje.

Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=S5DQVbDXSJI

Źródło: Walk

www.walk.pl

Galeria: .Nowoczesna z logo i identyfikacją wizualną od Walk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764