logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1,2 mln widzów „Pytania dnia”

  PR 20.10.2024, przeczytano 238 razy
ilustracja

Coraz większym zainteresowaniem widzów cieszą się programy informacyjne i publicystyczne emitowane w Telewizji Polskiej. W październiku, w porównaniu z poprzednim miesiącem, wzrosła widownia „Pytania dnia” emitowanego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia. Program notuje również wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi audycjami. Wzrost oglądalności zanotowało również główne wydanie programu informacyjnego TVP „19.30”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1%2C2-mln-widzow-_pytania-dnia_,406162,artykul.html

„Pytanie Dnia” to program publicystyczny Telewizji Polskiej, który jest emitowany bezpośrednio po głównym wydaniu programu informacyjnego. W październiku program w TVP1 ogląda średnio 1,1 mln widzów, przy udziałach w paśmie na poziomie 9%. To wzrost o prawie 12% w stosunku do pierwszej połowy września br., a także o 25,6% w porównaniu z pierwszą połową sierpnia. Rekordową widownię w tym miesiącu zanotowała rozmowa z Katarzyną Pełczyńską – Nałęcz, którą śledziło 1,2 mln widzów, przy udziale w paśmie 9,8%.

Rośnie też widownia programu w TVP Info, gdzie „Pytanie dnia” gromadzi w październiku średnio 180 tys. osób, podczas gdy w pierwszych dwóch tygodniach września było to 140 tys. widzów.

Przewaga nad konkurencyjnymi programami pod względem widowni wynosi średnio ponad 360 tys. „Gościa Wydarzeń” emitowanego w Polsacie ogląda w tym miesiącu 850 tys. widzów (udział 7,3%). W TVN24 „Fakty po Faktach” gromadzą blisko 650 tys. widzów (udział 5,5%), a „Kropkę nad i” ogląda prawie 670 tys. widzów (udział 5,4%).

Źródło: TVP

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czysta Moc: Wyborcza.biz obala mity o odnawialnych źródłach energii
W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz zainaugurowała projekt "Czysta Moc”, który będzie obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl składają się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował znany rysownik Andrzej Rysuje. Sponsorem akcji jest Respect Energy. 
Narzędzia IMM w nowej odsłonie wizualnej
Z radością informujemy, że już w tym tygodniu nasza strona internetowa, a także Platforma do monitoringu mediów, oraz baza dziennikarzy mediaContact i biuro prasowe online zyskają nowy wygląd, przy zachowaniu wszystkich dotychczasowych funkcji.
O tym się mówi: Publikacja WP z najwyższym zasięgiem w październiku
W październiku w przestrzeni medialnej najgłośniej mówiło się o sprawie wiceministra rozwoju i technologii Jacka Tomczyka. Stało się to za sprawą publikacji Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, który ujawnił konflikt interesów między działalnością polityczną wiceszefa resortu a jego powiązaniami z branżą deweloperską. Artykuł stał się liderem...
Grupa Agora z wyróżnieniami w rankingu biur reklamy Media&Marketing Polska
W raporcie „Biura Reklamy 2024” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” nagrodę w kategorii Biuro Reklamy Kinowej Roku otrzymał Helios Media. Wyróżnienia otrzymały również: Gazeta.pl z tytułem "Zaufanego partnera" oraz Audio Broker (Grupa Eurozet) z tytułem “Kreatywny Innowator”
Telefon jak narkotyk - Grupa Agora na OEES 2024 o higienie cyfrowej
W panelu pod patronatem Grupy Agora ekspertki i ekspert zastanawiali się jak chronić dzieci przed uzależnieniem od algorytmów i urządzeń cyfrowych. Dyskusję moderowała Aleksandra Sobczak, zastępczyni redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”. Przeprowadzona rozmowa to początek działań Grupy Agora zmierzających do inauguracji kampanii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764