logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1 lipca premiera singla Męskie Granie Orkiestry

  PR 29.06.2020, przeczytano 139 razy

Epidemia koronawirusa zmieniła plany organizatorów letnich wydarzeń, w tym trasy Męskie Granie. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia, przygotowała jednak niespodziankę dla fanów projektu – już 1 lipca odbędzie się premiera najnowszego singla, który wykona zupełnie nowa Męskie Granie Orkiestra. Singiel i teledysk zostaną zaprezentowane na FB i YouTube trasy o godzinie 19.00. Następnie, zespół pojawi się w kolejnym odcinku Studia Ż prowadzonym przez Katarzynę Nosowską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1-lipca-premiera-singla-meskie-granie-orkiestry,387600,artykul.html

Premiera singla promującego Męskie Granie od lat cieszy się olbrzymim zainteresowaniem miłośników polskiej muzyki. Do tej pory hymny trasy wykonywali m.in.: Dawid Podsiadło, Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska, O.S.T.R., Brodka, Tomasz Organek oraz Krzysztof Zalewski. Specjalnie na tegoroczną edycję przygotowany został zupełnie nowy utwór, którego premiera będzie miała miejsce 1 lipca o godzinie 19.00 na FB i YouTube Męskiego Grania. Wtedy też ujawniony zostanie skład Męskie Granie Orkiestry 2020.

- 11 edycja trasy Męskie Granie jest inna od pozostałych, ale nie tylko ze względu na panującą na świecie sytuację. Po 10 latach jesteśmy gotowi na nowe otwarcie. Mimo że nie odchodzimy od tego, za co fani kochają trasę, do udziału w tegorocznej orkiestrze zaprosiliśmy muzyków, których pewnie nie każdy się spodziewa. Już 1 lipca wszystko stanie się jasne, zapraszamy na premierę! - Dorota Nowakowska Kierownik marki Żywiec

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764