logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1 Nikkor 32 mm f/1,2 dla miłośników fotografii portretowej

  PR 14.05.2013, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon wprowadziła na rynek jasny, stałoogniskowy obiektyw 1 NIKKOR 32 mm f/1,2 przeznaczony do aparatów systemu Nikon 1. Nowy kompaktowy model został opracowany z myślą o miłośnikach fotografii portretowej. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale fotografowanych obiektów oraz umożliwiając użytkownikom pełną kontrolę nad głębią ostrości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1-nikkor-32-mm-f-1%2C2-dla-milosnikow-fotografii-portretowej,18694,artykul.html

Ogniskowa o długości 32 mm, odpowiadająca klasycznej ogniskowej portretowej około 85 mm w formacie małoobrazkowym, oraz duży otwór przysłony f/1,2 sprawiają, że 1 NIKKOR 32 mm f/1,2 zapewnia idealną równowagę między ostrością a rozmyciem. Dzięki temu obiektyw umożliwia wyeksponowanie wybranego obiektu oraz wykonywanie doskonale wykadrowanych portretów, odznaczających się niezwykłym bogactwem szczegółów, przy maksymalnym wykorzystaniu naturalnego światła.

Model 1 NIKKOR 32 mm f/1,2 został wyposażony w nowy układ optyczny składający się z 9 elementów w 7 grupach. Siedmiolamelkowa przysłona o okrągłym otworze przysłony pozwala na uzyskanie pięknego bokehu. Zastosowane po raz pierwszy w obiektywie systemowym Nikon 1 szkła z powłoką nanokrystaliczną firmy Nikon, znacząco zmniejszają występowanie refleksów i efektu flary, gwarantując doskonały obraz.

Dzięki specjalnie opracowanemu cichemu silnikowi falowemu (SWM), automatyczne ustawianie ostrości jest płynne i dokładne, a nagrywaniu filmów nie towarzyszą żadne niepożądane dźwięki. Ponadto, 1 NIKKOR 32 mm f/1,2, jako pierwszy obiektyw systemu Nikon 1, został wyposażony w pierścień manualnego ustawiania ostrości, zapewniając użytkownikom jeszcze większą kontrolę nad efektem rozmycia tła.

Lekki i poręczny model 1 NIKKOR 32 mm f/1,2, zamknięty w wysokiej jakości metalicznej obudowie, oferowany będzie w dwóch wersjach kolorystycznych – srebrnej błyszczącej i czarnej półbłyszczącej.

W zestawie z obiektywem dostępna jest osłona przeciwsłoneczna HB-N107 z mocowaniem bagnetowym, która pomaga unikać rozproszonego światła oraz minimalizuje flarę na zdjęciach, zapewniając większy kontrast i lepsze nasycenie kolorów. Do opcjonalnych akcesoriów należy miękki futerał CL-N101.

Data wprowadzenie do sprzedaży obiektywu 1 NIKKOR 32mm f/1,2 nie została jeszcze potwierdzona.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764