logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1 Nikkor 32 mm f/1,2 dla miłośników fotografii portretowej

  PR 14.05.2013, przeczytano 625 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon wprowadziła na rynek jasny, stałoogniskowy obiektyw 1 NIKKOR 32 mm f/1,2 przeznaczony do aparatów systemu Nikon 1. Nowy kompaktowy model został opracowany z myślą o miłośnikach fotografii portretowej. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale fotografowanych obiektów oraz umożliwiając użytkownikom pełną kontrolę nad głębią ostrości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1-nikkor-32-mm-f-1%2C2-dla-milosnikow-fotografii-portretowej,18694,artykul.html

Ogniskowa o długości 32 mm, odpowiadająca klasycznej ogniskowej portretowej około 85 mm w formacie małoobrazkowym, oraz duży otwór przysłony f/1,2 sprawiają, że 1 NIKKOR 32 mm f/1,2 zapewnia idealną równowagę między ostrością a rozmyciem. Dzięki temu obiektyw umożliwia wyeksponowanie wybranego obiektu oraz wykonywanie doskonale wykadrowanych portretów, odznaczających się niezwykłym bogactwem szczegółów, przy maksymalnym wykorzystaniu naturalnego światła.

Model 1 NIKKOR 32 mm f/1,2 został wyposażony w nowy układ optyczny składający się z 9 elementów w 7 grupach. Siedmiolamelkowa przysłona o okrągłym otworze przysłony pozwala na uzyskanie pięknego bokehu. Zastosowane po raz pierwszy w obiektywie systemowym Nikon 1 szkła z powłoką nanokrystaliczną firmy Nikon, znacząco zmniejszają występowanie refleksów i efektu flary, gwarantując doskonały obraz.

Dzięki specjalnie opracowanemu cichemu silnikowi falowemu (SWM), automatyczne ustawianie ostrości jest płynne i dokładne, a nagrywaniu filmów nie towarzyszą żadne niepożądane dźwięki. Ponadto, 1 NIKKOR 32 mm f/1,2, jako pierwszy obiektyw systemu Nikon 1, został wyposażony w pierścień manualnego ustawiania ostrości, zapewniając użytkownikom jeszcze większą kontrolę nad efektem rozmycia tła.

Lekki i poręczny model 1 NIKKOR 32 mm f/1,2, zamknięty w wysokiej jakości metalicznej obudowie, oferowany będzie w dwóch wersjach kolorystycznych – srebrnej błyszczącej i czarnej półbłyszczącej.

W zestawie z obiektywem dostępna jest osłona przeciwsłoneczna HB-N107 z mocowaniem bagnetowym, która pomaga unikać rozproszonego światła oraz minimalizuje flarę na zdjęciach, zapewniając większy kontrast i lepsze nasycenie kolorów. Do opcjonalnych akcesoriów należy miękki futerał CL-N101.

Data wprowadzenie do sprzedaży obiektywu 1 NIKKOR 32mm f/1,2 nie została jeszcze potwierdzona.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764