logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 lat Ikonos na targach Fespa

  PR 05.06.2018, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

FESPA Global Print Expo po raz kolejny wystartowała razem z marką IKONOS. Tegoroczny motyw przewodni wystawy „Tam gdzie startuje druk” (z ang. Where print takes off) nawiązywał do wysokiej rangi targów FESPA, jako miejsca gdzie prezentowane są najnowsze, innowacyjne technologie do druku. Myśl ta jest zgodna z wartościami IKONOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-lat-ikonos-na-targach-fespa,36751,artykul.html

W dniach 15-18 maja 2018 w Berlinie, tysiące gości poszukiwało nowych rozwiązań i inspiracji dla swojego biznesu odwiedzając stoiska wystawców, w tym stanowisko IKONOS.

Tegoroczna edycja FESPY była dla marki IKONOS edycją jubileuszową. W tym roku marka IKONOS obchodzi swoje dziesięciolecie i jednocześnie była to 10 obecność IKONOS z rzędu na tych targach. Podczas tegorocznej, 4-dnowej edycji wystawy, stanowisko MEDIA IKONOS odwiedziła ogromna liczba zainteresowanych osób. Przez większość czasu trwania targów liczba osób zainteresowanych oraz chcących odbyć rozmowy była tak duża, że jedni goście wymieniali się na kolejnych! Specjaliści z fabryki IKONOS mieli przyjemność przeprowadzić bezpośrednie rozmowy i spotkania z ponad 200 gośćmi. Jubileuszowe targi w 2018 okazały się wielkim sukcesem dla polskiej marki IKONOS. Na przestrzeni dekady, marka IKONOS z roku na rok stawała się coraz silniejsza i bardziej rozpoznawalna… a wszystko zaczęło się w 2008 roku na targach w Amsterdamie.

Rok 2008, Amsterdam – debiut IKONOS na targach FESPA

Pierwsze targi z udziałem firmy Media Ikonos miały miejsce dekadę temu w Amsterdamie. Przez całą imprezę niewielkie stanowisko, liczące niecałe 12 metrów kwadratowych, odwiedziło kilka osób. Z dużym zapałem i potencjałem zespół IKONOS zebrał swoje pierwsze doświadczenia. Marzeniem młodego zespołu było zdobycie rozpoznawalności, uznania, zaufania klientów oraz pozyskanie partnerów biznesowych. Każdy rok działalności zespołu IKONOS to kolejne doświadczenia, które na przestrzeni lat wykorzystywane były do planowania kolejnych kroków w fabryce IKONOS. Rok w rok zespół IKONOS podnosi poziom wiedzy i doświadczenia.

Rok 2018, Berlin – 10-ta obecność IKONOS na targach FESPA

Przygotowania do FESPA 2018 trwały cały rok, dzięki czemu udało się zorganizować targi na najwyższym poziomie. W porównaniu z pierwszą edycją targów, stoisko IKONOS powiększyło się aż o 400%.

- Staraliśmy się dać naszym klientom to co najlepsze: od wyboru najwygodniejszego fotela do najpyszniejszej kawy, a finalnie „skrojonego na miarę” produktu. FESPA Global Print Expo to impreza, która pomogła zaoszczędzić czas naszym klientom. Mogli oni znaleźć wszystko co potrzebowali w jednym miejscu, na jednym stoisku. - mówią pracownicy MEDIA IKONOS.

Jak co roku IKONOS zaprezentował swoje sztandarowe materiały do zadruku wielkoformatowego. Odbyła się także prezentacja nowości prosto z opolskiej fabryki. W hali 1.2 eksperci IKONOS byli do dyspozycji klientów, dystrybutorów, prasy i wszystkich zainteresowanych materiałami do druku i dekoracji wnętrz. Produkty były świetnie zaprezentowanie, między innymi w nowoczesnych, szklanych gablotach, gdzie podświetlono je z każdej strony, tak aby pokazać je „w jak najlepszym świetle”.

Oprócz dawki informacji technicznych dotyczących rodzimych materiałów, goście mogli zobaczyć na żywo proces ich zadruku z wykorzystaniem japońskich ploterów marki MUTOH, która jest partnerem technicznym IKONOS. Potwierdza to fakt, że firma z Opola, współpracuje z najlepszymi firmami w swojej branży i przez minione dziesięć lat wypracowała sobie ugruntowaną pozycję na rynku.

Warto podkreślić, że każdy zainteresowany klient MEDIA IKONOS dostał bezpłatne zaproszenie na targi, a to kolejny raz podkreśla, że dbałość o klienta to jedna z najważniejszych zasad rodzimej firmy. Do dyspozycji odwiedzających byli najlepsi specjaliści z fabryki IKONOS. Zespół Media Ikonos był bardzo ciekawy uzyskaniem opinii na temat swojej pracy, a także jakości produkowanych materiałów.

- Zawsze jesteśmy zainteresowani co sądzą o nas, nasi klienci i partnerzy. Jesteśmy otwarci na sugestie, a takie wydarzenie jakim jest FESPA Global Print Expo pomaga nam uzyskać cenne recenzje. Mamy również możliwość obserwacji i rozmowy z naszymi konkurentami oraz zapoznania się z najnowszymi trendami w branży. Po targach wykorzystujemy zdobytą wiedzę i staramy się dopasować naszą ofertę do zmieniających się wymogów rynku.

Po tegorocznych targach Dyrektor Działu Sprzedaży, Tamer Rishmawi podsumował:

- Na targach FESPA 2018dobyliśmy dużo nowych kontaktów, a to oznacza, że pracujemy coraz lepiej. Na naszej mapie odbiorców, dodaliśmy kilka kolejnych nowych rynków, i liczba ta obecnie ta przekracza 65 krajów, co jest naszym niewątpliwym sukcesem. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuję się kilkoma językami m.in. angielskim, rosyjskim, włoskim, ukraińskim, arabskim, dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym. Wielojęzyczność pomogła nam zdobyć zaufanie na zagranicznych rynkach. Dziękujemy za zaufanie tym wszystkim osobom, które uczestniczyły w tym wydarzeniu razem z nami. Jesteśmy zainspirowani po FESPA Global Print Expo i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania z Wami. Do zobaczenia za rok na targach FESPA 2019 w Monachium!

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764