logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 lat Ikonos na targach Fespa

  PR 05.06.2018, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka

FESPA Global Print Expo po raz kolejny wystartowała razem z marką IKONOS. Tegoroczny motyw przewodni wystawy „Tam gdzie startuje druk” (z ang. Where print takes off) nawiązywał do wysokiej rangi targów FESPA, jako miejsca gdzie prezentowane są najnowsze, innowacyjne technologie do druku. Myśl ta jest zgodna z wartościami IKONOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-lat-ikonos-na-targach-fespa,36751,artykul.html

W dniach 15-18 maja 2018 w Berlinie, tysiące gości poszukiwało nowych rozwiązań i inspiracji dla swojego biznesu odwiedzając stoiska wystawców, w tym stanowisko IKONOS.

Tegoroczna edycja FESPY była dla marki IKONOS edycją jubileuszową. W tym roku marka IKONOS obchodzi swoje dziesięciolecie i jednocześnie była to 10 obecność IKONOS z rzędu na tych targach. Podczas tegorocznej, 4-dnowej edycji wystawy, stanowisko MEDIA IKONOS odwiedziła ogromna liczba zainteresowanych osób. Przez większość czasu trwania targów liczba osób zainteresowanych oraz chcących odbyć rozmowy była tak duża, że jedni goście wymieniali się na kolejnych! Specjaliści z fabryki IKONOS mieli przyjemność przeprowadzić bezpośrednie rozmowy i spotkania z ponad 200 gośćmi. Jubileuszowe targi w 2018 okazały się wielkim sukcesem dla polskiej marki IKONOS. Na przestrzeni dekady, marka IKONOS z roku na rok stawała się coraz silniejsza i bardziej rozpoznawalna… a wszystko zaczęło się w 2008 roku na targach w Amsterdamie.

Rok 2008, Amsterdam – debiut IKONOS na targach FESPA

Pierwsze targi z udziałem firmy Media Ikonos miały miejsce dekadę temu w Amsterdamie. Przez całą imprezę niewielkie stanowisko, liczące niecałe 12 metrów kwadratowych, odwiedziło kilka osób. Z dużym zapałem i potencjałem zespół IKONOS zebrał swoje pierwsze doświadczenia. Marzeniem młodego zespołu było zdobycie rozpoznawalności, uznania, zaufania klientów oraz pozyskanie partnerów biznesowych. Każdy rok działalności zespołu IKONOS to kolejne doświadczenia, które na przestrzeni lat wykorzystywane były do planowania kolejnych kroków w fabryce IKONOS. Rok w rok zespół IKONOS podnosi poziom wiedzy i doświadczenia.

Rok 2018, Berlin – 10-ta obecność IKONOS na targach FESPA

Przygotowania do FESPA 2018 trwały cały rok, dzięki czemu udało się zorganizować targi na najwyższym poziomie. W porównaniu z pierwszą edycją targów, stoisko IKONOS powiększyło się aż o 400%.

- Staraliśmy się dać naszym klientom to co najlepsze: od wyboru najwygodniejszego fotela do najpyszniejszej kawy, a finalnie „skrojonego na miarę” produktu. FESPA Global Print Expo to impreza, która pomogła zaoszczędzić czas naszym klientom. Mogli oni znaleźć wszystko co potrzebowali w jednym miejscu, na jednym stoisku. - mówią pracownicy MEDIA IKONOS.

Jak co roku IKONOS zaprezentował swoje sztandarowe materiały do zadruku wielkoformatowego. Odbyła się także prezentacja nowości prosto z opolskiej fabryki. W hali 1.2 eksperci IKONOS byli do dyspozycji klientów, dystrybutorów, prasy i wszystkich zainteresowanych materiałami do druku i dekoracji wnętrz. Produkty były świetnie zaprezentowanie, między innymi w nowoczesnych, szklanych gablotach, gdzie podświetlono je z każdej strony, tak aby pokazać je „w jak najlepszym świetle”.

Oprócz dawki informacji technicznych dotyczących rodzimych materiałów, goście mogli zobaczyć na żywo proces ich zadruku z wykorzystaniem japońskich ploterów marki MUTOH, która jest partnerem technicznym IKONOS. Potwierdza to fakt, że firma z Opola, współpracuje z najlepszymi firmami w swojej branży i przez minione dziesięć lat wypracowała sobie ugruntowaną pozycję na rynku.

Warto podkreślić, że każdy zainteresowany klient MEDIA IKONOS dostał bezpłatne zaproszenie na targi, a to kolejny raz podkreśla, że dbałość o klienta to jedna z najważniejszych zasad rodzimej firmy. Do dyspozycji odwiedzających byli najlepsi specjaliści z fabryki IKONOS. Zespół Media Ikonos był bardzo ciekawy uzyskaniem opinii na temat swojej pracy, a także jakości produkowanych materiałów.

- Zawsze jesteśmy zainteresowani co sądzą o nas, nasi klienci i partnerzy. Jesteśmy otwarci na sugestie, a takie wydarzenie jakim jest FESPA Global Print Expo pomaga nam uzyskać cenne recenzje. Mamy również możliwość obserwacji i rozmowy z naszymi konkurentami oraz zapoznania się z najnowszymi trendami w branży. Po targach wykorzystujemy zdobytą wiedzę i staramy się dopasować naszą ofertę do zmieniających się wymogów rynku.

Po tegorocznych targach Dyrektor Działu Sprzedaży, Tamer Rishmawi podsumował:

- Na targach FESPA 2018dobyliśmy dużo nowych kontaktów, a to oznacza, że pracujemy coraz lepiej. Na naszej mapie odbiorców, dodaliśmy kilka kolejnych nowych rynków, i liczba ta obecnie ta przekracza 65 krajów, co jest naszym niewątpliwym sukcesem. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuję się kilkoma językami m.in. angielskim, rosyjskim, włoskim, ukraińskim, arabskim, dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym. Wielojęzyczność pomogła nam zdobyć zaufanie na zagranicznych rynkach. Dziękujemy za zaufanie tym wszystkim osobom, które uczestniczyły w tym wydarzeniu razem z nami. Jesteśmy zainspirowani po FESPA Global Print Expo i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania z Wami. Do zobaczenia za rok na targach FESPA 2019 w Monachium!

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764