logo
WIADOMOŚCI

10 lat technologii HP Latex

redakcja  S 04.07.2018, przeczytano 452 razy
ilustracja

Kiedy w 2008 roku firma HP zaprezentowała swoją pierwszą drukarkę lateksową, było pewne, że zrewolucjonizuje ona rynek. Kolejne miesiące potwierdziły fakt, że technologia HP Latex to był strzał w dziesiątkę! Firma HP wprowadziła na rynek I generację drukarek lateksowych 10 lat temu, jako technologiczną alternatywę do solventu i eco-solventu. Od tego czasu drukarki lateksowe stały się godnym następcą istniejących rozwiązań w segmencie LFP. Znajdują wielu odbiorców zainteresowanych stałym unowocześnianiem swojego parku maszynowego o najnowsze zdobycze technologiczne, co potwierdza 35 tysięcy urządzeń HP Latex zainstalowanych na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-lat-technologii-hp-latex,37131,artykul.html

HP Latex R: Druk na podłożach sztywnych w sposób do niedawna niemożliwy

Możliwości, jakie dają dziś urządzenia drukujące III generacji HP z serii 300/500/1500/3000 czyni je bezkonkurencyjnymi zarówno, jeżeli chodzi o koszt produkcji, jakość, trwałość, natychmiastową gotowość do aplikacji jak i walory ekologiczne. W najnowszych rozwiązaniach ze stałym zasilaniem producent stawia na wydajność i ekonomikę, co zaowocowało znacznym obniżeniem kosztów.

III generacja HP Latex to obecnie wiodąca siła napędowa wielu drukarni i agencji reklamowych. Łącznie dzisiejsze portfolio to aż jedenaście urządzeń małego, średniego i dużego segmentu, których uzupełnieniem jest propozycja hybrydowa HP Latex R2000. Jest to najnowsze urządzenie w technologii HP Latex, pozwalające drukować na materiałach sztywnych (PCV, Dibond, kompozyty, drewno, szkło). W urządzeniu tym zastosowano zupełnie nowy tusz, nad formułą którego pracowano kilka lat. Producentowi zależało na stworzeniu farby z wszystkimi zaletami technologii HP Latex tj. ekologia, wszechstronność zastosowań czy prostota obsługi.

HP Latex R2000 już w Polsce

Pierwsza maszyna jest już w Polsce w Centrum HP Demo Lab we Wrocławiu. Już dziś wiemy, że technologia ta zrewolucjonizowała również druk na płaskich podłożach i stała się liderem branży: „Signs&Graphics”, „Visual Communication” czy „Interior Decoration”. Trendem rynkowym i przewagą HP Latex jest efektywne obsługiwanie zdecydowanie większej liczby zastosowań dedykowanych do realizacji zewnętrznych oraz wnętrz i dekoracji.

W obecnej rzeczywistości Klienci żądają krótszego czasu realizacji. Chcą też podwyższenia jakości z zachowaniem trwałości wydruków. HP Latex III generacji przesuwa granice produktywności oraz trwałości wydruku zachowując doskonałą jakość co spotyka się z zadowoleniem użytkowników. Doskonale przyjęte w latach 2013/2014 urządzenia HP Latex 3000 zostały rozwinięte i dziś w ofercie technologii lateksowej znajdują się modele: 3200 i 3600.

Wyjątkowa Kampania z rabatem

Integart nie stoi w miejscu! 10 lat wiodącej na rynku technologii zobowiązuje nas do jeszcze większej atencji i zaangażowania we współpracę z Klientami oraz wspieranie ich w rozwoju. Z tej okazji przygotowaliśmy wyjątkową Kampanię, w ramach której zarówno nowi jak i obecni użytkownicy technologii HP Latex znajdą coś dla siebie. Warunkiem do skorzystania z niej jest zdobycie promocyjnych Voucherów. Integart przygotował ich aż 500! Można je zdobyć w oddziałach Integart, u handlowców lub w Internecie (wersja elektroniczna). Uprawniają one do otrzymania rabatu w wysokości do 10.000 zł.

Zrealizuj voucher o wartości 10.000 zł!

Kluczem zmian będzie strategia wyjścia do Klientów i gotowość spełnienia nowych oczekiwań i wymagań naszych Klientów: w tym zawierają się działania mające na celu otwarcie nowych HP Demo Lab z czterech miastach Polski, uruchomienie Mobilnego Centrum Inspiracji, wprowadzenie programów szkoleń i certyfikacji operatorów, usprawnienie i rozbudowanie serwisu oraz Integart Finance, który mamy nadzieję stanie się pierwszym tego typu narzędziem w branży. Zapraszamy do kontaktu oraz śledzenia naszych publikacji. Więcej szczegółów już wkrótce.

Zapraszamy do odwiedzenia www.hplatex.pl/wsparcie-marketingowe gdzie można znaleźć informacje o proponowanym wsparciu. Jak widać nie można przejść obojętnie obok HP Latex! Szukaj Voucherów z okazji 10-lecia technologii HP Latex!

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 164 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone