logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 listopada Patyna przedstawia Skład Design w Białej

  PR 30.10.2017, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Warszawa i Patyna.pl zapraszają na kolejną odsłonę wspólnych działań, przybliżających klasyki powojennego wzornictwa. 10 listopada goście restauracji Biała przekonają się o pięknie i funkcjonalności niderlandzkiego designu z kolekcji Skład Design. Na odwiedzających czekać będą najpiękniejsze meble z magazynu Składu, dostępne na patyna.pl, a kominkowa sala Białej zamieni się w najmodniejsze wnętrze rodem z Amsterdamu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-listopada-patyna-przedstawia-sklad-design-w-bialej,34303,artykul.html

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tym, jak Skład Design ratuje unikalne niderlandzkie meble, przyjdźcie koniecznie na prezentację i dyskusję w Białej, którą poprowadzą Joanna Dauksza i Agata Chrościcka – twórczynie projektu.

Początek nowoczesnego wzornictwa w Holandii związany jest z powstaniem ruchu De Stijl, którego 100-lecie obchodzimy w tym roku. Sztandarowe nazwiska ruchu to Piet Mondrian, który wprowadził do malarstwa abstrakcję geometryczną oraz Gerrit Rietveld, który zrewolucjonizował wzornictwo pierwszej połowy XX wieku, zaszczepiając w Holandii idee funkcjonalizmu. Jego wielka postać przez lata 50-te i 60-te patronowała całej plejadzie wybitnych twórców, którzy nieustająco czerpali z niego inspiracje. Z drugiej strony, okres mid century modern to także pojawienie się grupy projektantów, którzy kontestowali tradycje Rietvelda i zwrócili się w kierunku organicznych form rodem ze Skandynawii i Stanów Zjednoczonych. Te dwa nurty stale są obecne w historii niderlandzkiego wzornictwa, a ich ciągłe splatanie się powoduje, że jest to wzornictwo wyjątkowe i wybitne.

  • Co? O! Holender!
  • Gdzie? Biała – zjedz i wypij, Warszawa, ul. Francuska 2
  • Kiedy? 10 listopada, godzina 13:00
  • Za ile? wstęp bezpłatny
  • Więcej inf.: wydarzenie na FB.

Źródło: Grupa Warszawa, Patyna.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764