logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 premier Player Original do końca 2023 roku

  PR 20.09.2022, przeczytano 132 razy

Player, najpopularniejszy lokalny serwis VOD, będący częścią niedawno powstałej globalnej grupy Warner Bros. Discovery nie zwalnia tempa. Platforma właśnie ogłosiła, że przez najbliższe półtora roku powstanie 10 seriali pod marką Player Original. Wśród planowanych tytułów znajdą się gorące premiery oraz wyczekiwane przez użytkowników kontynuacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-premier-player-original-do-konca-2023-roku,397274,artykul.html

Po bardzo udanym sezonie i  pięciu premierach produkcji Player Original od stycznia najpopularniejszy serwis lokalny w Polsce przygotowuje się na kolejne uderzenie. Do końca 2023 r. platforma planuje wyprodukować przynajmniej 10 serialowych premier. Nie zabraknie zupełnie nowych pozycji, jak również kontynuacji tych, które podbiły serca klientów Playera.

Wśród najbliższych, zapowiedzianych już premier znajdują się: „Szadź 3” już w serwisie, „Skazana 2” - premiera 15 listopada oraz nowość „Mój agent” już  w grudniu. W kolejce produkcyjnej czekają m.in. serial inspirowany kryminałem Katarzyny Puzyńskiej "Motylek" oraz spin off „Skazanej”.

- Player niezmiennie dobrym serialem stoi. Inwestujemy w najlepsze treści. Niezależnie od tego, czy chodzi o adaptacje zagranicznych scenariuszy, ekranizacje książkowych bestsellerów, czy historie oryginalne autorstwa działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery. Seriale pod marką Player Original są wisienką na torcie dla naszych użytkowników, którzy doceniają dobre i jakościowe produkcje. Niezmiernie cieszę się, że w najbliższych miesiącach biblioteka Player Original powiększy się przynajmniej o 10 premier. To dowód na to, że rośniemy i nie ustajemy w wysiłkach, by nasi widzowie nie mogli oderwać oczu od ekranu - mówi Maciej Gozdowski, szef player.pl.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl
Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.
W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.
Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764