logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 premier Player Original do końca 2023 roku

  PR 20.09.2022, przeczytano 578 razy

Player, najpopularniejszy lokalny serwis VOD, będący częścią niedawno powstałej globalnej grupy Warner Bros. Discovery nie zwalnia tempa. Platforma właśnie ogłosiła, że przez najbliższe półtora roku powstanie 10 seriali pod marką Player Original. Wśród planowanych tytułów znajdą się gorące premiery oraz wyczekiwane przez użytkowników kontynuacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-premier-player-original-do-konca-2023-roku,397274,artykul.html

Po bardzo udanym sezonie i  pięciu premierach produkcji Player Original od stycznia najpopularniejszy serwis lokalny w Polsce przygotowuje się na kolejne uderzenie. Do końca 2023 r. platforma planuje wyprodukować przynajmniej 10 serialowych premier. Nie zabraknie zupełnie nowych pozycji, jak również kontynuacji tych, które podbiły serca klientów Playera.

Wśród najbliższych, zapowiedzianych już premier znajdują się: „Szadź 3” już w serwisie, „Skazana 2” - premiera 15 listopada oraz nowość „Mój agent” już  w grudniu. W kolejce produkcyjnej czekają m.in. serial inspirowany kryminałem Katarzyny Puzyńskiej "Motylek" oraz spin off „Skazanej”.

- Player niezmiennie dobrym serialem stoi. Inwestujemy w najlepsze treści. Niezależnie od tego, czy chodzi o adaptacje zagranicznych scenariuszy, ekranizacje książkowych bestsellerów, czy historie oryginalne autorstwa działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery. Seriale pod marką Player Original są wisienką na torcie dla naszych użytkowników, którzy doceniają dobre i jakościowe produkcje. Niezmiernie cieszę się, że w najbliższych miesiącach biblioteka Player Original powiększy się przynajmniej o 10 premier. To dowód na to, że rośniemy i nie ustajemy w wysiłkach, by nasi widzowie nie mogli oderwać oczu od ekranu - mówi Maciej Gozdowski, szef player.pl.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764