logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 tys. zł do wygrania w konkursie na etykietę przyprawy Maggi

  PR 02.06.2014, przeczytano 3014 razy

Marka WINIARY ogłasza konkurs na projekt limitowanych etykiet przyprawy w płynie MAGGI. Zgłoś swój projekt, a masz szansę wygrać 5000 zł i cieszyć się własną etykietą produktu na sklepowych półkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-tys.-zl-do-wygrania-w-konkursie-na-etykiete-przyprawy-maggi,21803,artykul.html

Konkurs przebiega w dwóch etapach - w pierwszym należy za pośrednictwem strony www.przyprawamaggi.pl do 1 czerwca zgłosić swoją propozycję limitowanej etykiety i krótko opisać inspirację, która przyświecała w tworzeniu projektu. Po zamknięciu pierwszego etapu Jury wybierze 3 najlepsze prace, które znajdą się na butelkach produktu. Autorzy zwycięskich etykiet otrzymają po 5000zł i będą mogli cieszyć się swoimi projektami, obecnymi na sklepowych półkach.

W drugim etapie internauci za pośrednictwem fanpage marki WINIARY zdecydują o tym, która z pośród 3 zwycięskich etykiet jest według nich najlepsza. Wynik konkursu będzie zależny od liczby polubień oraz komentarzy pod poszczególnymi projektami. Laureat facebookowego głosowania otrzyma dodatkowo nagrodę w wysokości 5000 zł w kategorii „wybór fanów”.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764