logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 tys. zł do wygrania w konkursie na logo Muzeum w Gliwicach

   16.08.2012, przeczytano 3139 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum w Gliwicach ogłasza konkurs na logo Muzeum w Gliwicach w postaci znaku graficznego i nazwy, który stanie się oficjalnym elementem identyfikacji graficznej. Na podstawie wybranego logo, laureat zostanie poproszony o stworzenie pozostałych elementów identyfikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-tys.-zl-do-wygrania-w-konkursie-na-logo-muzeum-w-gliwicach,16371,artykul.html

Wybrane logo będzie przeznaczone w szczególności do celów:

  • promocyjnych
  • identyfikacyjnych
  • reprezentacyjnych
  • korespondencyjnych


Logo będzie wykorzystywane w związku z działalnością statutową Muzeum a w szczególności umieszczone będzie na:

  • plakatach
  • ulotkach
  • nośnikach elektronicznych i w Internecie
  • nośnikach reklamy zewnętrznej
  • gadżetach promocyjno-reklamowych


Logo Muzeum w Gliwicach powinno jednoznacznie kojarzyć się z tą instytucją i oddawać jej unikatowy charakter. Powinno nawiązywać zarówno do tradycji instytucji, ale jednocześnie oddawać jej nowoczesny i profesjonalny charakter.

Konkurs ma charakter otwarty, jednoetapowy, ogólnopolski. Konkurs skierowany jest do profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Nieprzekraczalny termin dostarczenia prac upływa 16 listopada 2012 r.

Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami: spełnienie warunku opisanego w pkt I., ponadto: czytelność komunikatu, funkcjonalność, pomysł, oryginalność, łatwość konwersji na różne media, szeroki zakres skali reprodukcji.

Oceny prac dokona Komisja Konkursowa w składzie:

  • Dawid Korzekwa – Przedstawiciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Paweł Krzywda – Przedstawiciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Anna Machwic-Adamkiewicz – Przedstawiciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Grzegorz Krawczyk – Dyrektor Muzeum w Gliwicach – Przewodniczący Komisji Konkursowej
  • Anna Kwiecień – Kierownik Działu Sztuki i Rzemiosła Artystycznego – Muzeum w Gliwicach
  • Marcin Gołaszewski – Specjalista ds. projektów graficznych i edytorskich – Muzeum w Gliwicach


Za projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda
w wysokości 10 000 zł brutto w tym:

  • 7 000 zł brutto za logo [w tym 2 000 zł brutto za przekazanie praw autorskich]
  • 3 000 zł brutto za elementy identyfikacji wizualnej [w tym 1 000 zł brutto za przekazanie praw autorskich]


Ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 30 listopada 2012 r. Wyniki konkursu zostaną podane do wiadomości publicznej na stronie internetowej Organizatora www.muzeum.gliwice.pl oraz Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej www.stgu.pl. Laureat konkursu zostanie poinformowany o jego rozstrzygnięciu odrębnym pismem.

Partnerem merytorycznym konkursu jest STGU.
Szczegóły: http://www.muzeum.gliwice.pl/konkursu

Źródło: Muzeum w Gliwicach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

180heartbeats nagradza kreatywne marki
Agencja 180heartbeats + JUNG V MATT ma na swoim koncie blisko 400 nagród i wyróżnień z całego świata za kreatywność, efektywność oraz rzemiosło filmowo-cyfrowe. Tegoroczna Agencja Komunikacyjna Roku KTR, nagrodzona Grand Prix Effie 2022, postanowiła wykorzystać posiadany potencjał ekspercki i stworzyć własne nagrody za kreatywną komunikację marki.
Poznaliśmy zwycięzców IAB Mixx Awards 2022
24 listopada, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt “Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złotym kolorze.
Firma Resideo z kolejną statuetką międzynarodowego konkursu Spotlight
Spotlight jest jednym z kilku konkursów, które League of American Communications Professionals LLC organizuje co kwartał. Celem LACP, pełniącego rolę forum dla branży public relations, jest wyróżnianie firm, stosujących dobre praktyki w komunikacji. W tegorocznej edycji do konkursu przystąpiło ponad 500 organizacji z kilkunastu krajów świata. Jedną z nich...
Krakowski plakat świąteczno-noworoczny: konkurs
Centrum Młodzieży im. dr. Henryka Jordana w Krakowie zaprasza do udziału w I edycji konkursu na Krakowski Plakat Świąteczno-Noworoczny. Konkurs ma charakter otwarty; do udziału mogą przystąpić samodzielni autorzy i autorki w wieku 15+ lat, w tym m.in. uczniowie, studenci, zawodowi artyści plastycy i graficy oraz inne zainteresowane osoby.
Konkurs na logotyp serwisu transakcyjnego PKS.pl
Spółka Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. ogłasza konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl. Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski. Prace można składać do dnia 16 grudnia, do godz.: 13:00...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764