logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 tys. zł do wygrania w konkursie na projekt instalacji dla H&M Home

   27.08.2013, przeczytano 3199 razy
ilustracjastrzałka

Czym jest dla Ciebie współczesne "Gniazdo"? Wyraź to projektując instalację inspirowaną jesienną kolekcją H&M Home i wygraj 10 000 zł. Konkurs związany jest z wprowadzeniem marki H&M Home na rynek polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-tys.-zl-do-wygrania-w-konkursie-na-projekt-instalacji-dla-handm-home,19526,artykul.html

Tradycyjny podział przestrzeni stracił rację bytu. Jakie przedmioty sprawiają, że obce miejsce staje się udomowione? Czy są przedmioty, które mają taką moc? Jaki powinien być dom nomady/nomadów by mogli w nim osiąść wygodnie na dłuższy lub krótszy czas? By mimo tymczasowości mogli poczuć się w nim jak w gnieździe, w bezpiecznej, spersonalizowanej przystani.

Zadanie konkursowe:

Uczestnik konkursu powinien odnieść się projektowo do zagadnienia “Współczesny Nomada / Współczesny Osadnik”  w formie przestrzennej instalacji, inspirowanej opisanymi  trendami społecznymi, oraz możliwie wykorzystując w niej jesienno zimową kolekcję H&M Home z takimi elementami jak kolor, struktura lub charakter tkanin (lookbook dostępny na stronie organizatora konkursu).


Konkurs przeznaczony jest dla projektantów, architektów wnętrz, architektów, studentów szkół artystycznych i projektowych  - w konkursie mogą brać udział również pasjonaci wzornictwa i architektury

Czas trwania konkursu

1 sierpnia – 27 września 2013
Realizacja projektu – październik 2013
Ekspozycja projektu – listopad 2013 (czas ekspozycji: ok. 2 tygodni)

Nagrody

  • Realizacja wygranej - wyłonionej przez Jury spośród nadesłanych prac  instalacji i jej ekspozycja w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy, Poznania lub Krakowa. Instalacja będzie eksponowana w opisanym w warunkach konkursu pawilonie przez okres dwóch tygodni.
  • 10.000 zł – nagroda pieniężna.

Źródło: STGU, Elle

hm.elle.pl/Nomada-Osadnik

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764