logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10 urządzeń Sharp z oceną BLI "Highly Recommended"

  PR 20.01.2017, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka
MX-4070N

Wiodąca organizacja zajmująca się testowaniem sprzętu biurowego, Buyers Laboratory LLC, wyróżnia nową serię urządzeń wielofunkcyjnych Sharp za jakość, niezawodność i łatwość obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10-urzadzen-sharp-z-ocena-bli-_highly-recommended_,31148,artykul.html

Nowe urządzenia wielofunkcyjne Sharp z serii Advanced i Essentials zdobyły ocenę „Highly Recommended” (wysoce polecane) od Buyers Laboratory LLC (BLI) – wiodącej na świecie niezależnej organizacji testującej produkty i rozwiązania przetwarzające dokumenty. Ocena „Highly Recommended” to najwyższe wyróżnienie, jakie produkt może otrzymać od BLI.

- Te zaawansowane urządzenia wielofunkcyjne o innowacyjnych i otwierających nowe możliwości funkcjach łatwo zdobyły ocenę BLI „Highly Recommended”, potwierdzając swoją niezawodność we wszystkich rygorystycznych testach. Seria odpowiada na rosnący popyt rynkowy na kolorowe urządzenia A3 i potwierdza zaangażowanie firmy Sharp w tworzenie wyspecjalizowanych rozwiązań, które pomagają firmom pozyskiwać informacje w odpowiedniej formie oraz w odpowiednim czasie i miejscu. – komentuje Szymon Trela, Product Manager, Sharp Electronics CEE.

Urządzenia Sharp wyposażone są w czujniki ruchu i automatycznie wybudzają się z trybu uśpienia, gdy wykryją zbliżającego się użytkownika, pozwalając zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków. Wprowadzone na rynek w 2016 roku kolorowe urządzenia wielofunkcyjne serii Advanced i Essentials wywarły duże wrażenie zarówno na resellerach jak i klientach. Administratorzy IT doceniają je również za pojemniki z tonerem automatycznie wysuwane dopiero przy jego całkowitym opróżnieniu, co pozwala zapobiec marnotrawieniu materiałów i ułatwić pracę.

Użytkownicy mają możliwość drukowania plików pakietu Microsoft Office (pptx, xlsx, docx)  bezpośrednio z pamięci USB podłączonej do urządzenia. To idealne rozwiązanie dla pracowników mobilnych oraz osób odwiedzających firmę. Odchylany ekran dotykowy LCD o przekątnej 10,1 cala z przejrzystym interfejsem użytkownika umożliwia intuicyjną nawigację po funkcjach urządzenia, włączając w to łatwy dostęp do instrukcji obsługi oraz wygodną personalizację ikon na zasadzie „przeciągnij i upuść”. Funkcja skanowania w połączeniu z OCR umożliwia błyskawiczną konwersję papierowych dokumentów do postaci przeszukiwalnego PDF lub plików pakietu Office.

Dziesięć nagrodzonych modeli stworzono przede wszystkim z myślą o użytkownikach, umożliwiając im łatwą konfigurację i wykonywanie złożonych zadań. Seria Advanced obejmuje modele MX-3070N/ 3570N/ 4070N/ 5070N/ 6070N, a seria Essentials modele MX-3050N/ 3550N/ 4050N/ 5050N/ 6050N.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764