logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10. Konkurs Strefa Studenta

   07.07.2021, przeczytano 364 razy
ilustracja

Zgłoś swój projekt do Konkursu Strefa Studenta organizowanego w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Mówią, że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Nie inaczej jest w przypadku ambicji zawodowych. Konkurs od 10 lat jest szansą dla młodych projektantów opakowań na postawienie pierwszych zawodowych kroków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10.-konkurs-strefa-studenta,392188,artykul.html

Projektanci mogą zgłaszać swoje prace w 3 kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i forma oraz Szata graficzna. Finał Strefy Studenta odbędzie się podczas Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations –  najważniejszego wydarzenia w branży, gdzie spotykają się profesjonaliści z całej Europy.

Zrób wrażenie

Estetyczne, nowoczesne, zaskakujące, określające zapakowany w nim produkt i przede wszystkim wyróżniające się na półce – takie właśnie powinno być opakowanie w Kategorii Wrażenie. Nieszablonowe pomysły i nienaganne wykonanie opakowania to podstawowe elementy oceny projektu przez Jury.

W dobrej formie

Nie tylko wygląd ma znaczenie! W kategorii Funkcjonalność i forma oceniane będą projekty nietypowych rozwiązań konstrukcyjnych opakowań. Nowatorskie technologie, funkcje, zabezpieczenia, czy zamknięcia opakowań, to elementy brane pod uwagę przez Jury. Oceniane będą innowacyjność rozwiązań i dostrzeżenie potrzeb odbiorcy.

Szata zdobi produkt

Szata graficzna, to kategoria kierowana do projektantów tworzących ciekawe koncepcje wizualne na opakowaniach. Uczestnicy mogą korzystać z dowolnych opakowań tworząc na nich spójne koncepcje graficzne. W tej kategorii oceniane będą ciekawe pomysły, precyzyjne wykonanie i niepowtarzalność projektu. Uczestnicy mogą zgłaszać zarówno projekty etykiet oraz grafiki na opakowania dla jednego produktu, bądź też spójną koncepcję identyfikacji wizualnej całej linii produktowej.

Jak wygląda opakowanie idealne? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ważne aby było przemyślane oraz spełniało funkcje wizualne i użytkowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb konkretnego produktu. Strefę Studenta, jako element Targów Packaging Innovations odwiedzają goście z kilkunastu branż i w każdym z tych przypadków wymagania stawiane przed opakowaniami są inne. Dla uczestników konkursu to niecodzienna okazja do zaprezentowania swoich projektowych możliwości przedstawicielom największych marek, a co za tym idzie uzyskania pierwszych poważnych, zawodowych zleceń. Zgłoszenia przyjmowane będą do 16 lipca br. , a następnie oceniane przez profesjonalne Jury. Do drugiego etapu zostanie zaproszonych 5 projektantów z każdej kategorii konkursowej. Nominowani podczas spotkania online z Jury w dn. 2 września 2021 zaprezentują i opowiedzą o swoich projektach. Laureaci zostaną wyłonieni 3 września i zaproszeni do EXPO XXI Warszawa na 13. Międzynarodowe Targów Opakowań Packaging Innovations (15-16 września). Na zwycięzców czekać będą nagrody pieniężne, możliwość opublikowania prac w uznanym magazynie branżowym oraz szansa na nawiązanie pierwszych kontaktów biznesowych.

  • Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są TUTAJ.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764