logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10. urodziny Okk! PR

  PR 05.12.2022, przeczytano 369 razy
ilustracjastrzałka

Historia agencji OKK! PR dowodzi, że jej założycielka, Olga Kisiel-Konopka, swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Zdobyła zaufanie dużych marek związanym z designem i architekturą, budując silną pozycję własnej firmy na rynku wnętrzarskim. Dziś daje swym Klientom pewność, że przez kolejne lata mogą czuć się bezpiecznie. 27 listopada 2022 r., w siedzibie SARP, w Pałacu Zamoyskich, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10.-urodziny-okk%21-pr,398240,artykul.html

Agencja OKK! PR specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek architektonicznych, budowlanych i wnętrzarskich. Ponad 10-osobowy zespół zajmuje się na co dzień komunikacją na różnych płaszczyznach, odpowiadając za: public relations, social media, influencer marketing oraz organizację eventów i webinarów. Firma działa w branży od 2012 roku, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby swoich Klientów. Zespół OKK! PR stanowią eksperci z zakresu komunikacji, tworzenia contentu oraz mediów społecznościowych, których wiedza i doświadczenie są gwarantem wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę.

OKK! PR nie byłoby jednak bez założycielki agencji - Olgi Kisiel-Konopka, która swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Kierując się w życiu słowami Konfucjusza: „Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”, codzienne obowiązki zawodowe zamieniła w swoją największą pasję. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu do klienta, zdobyła zaufanie dużych firm z branży związanej z designem i architekturą, budując tym samym silną pozycję własnej marki na rynku. Dziś daje swym Klientom poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, że są w dobrych rękach.

10. urodziny OKK! PR

Okrągły jubileusz istnienia firmy na rynku stał się świetnym pretekstem, aby spotkać się z pracownikami, dziennikarzami, klientami i przyjaciółmi OKK! PR. 27 listopada 2022 r., w Pałacu Zamoyskich w Warszawie, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR. Część oficjalną zainaugurowała dziennikarka Dzień dobry TVN, Katarzyna Jaroszyńska. Następnie na scenie pojawiła się Olga Kisiel-Konopka, CEO OKK! PR. Założycielka firmy, z nieukrywanym wzruszeniem, podziękowała przybyłym gościom za lata owocnej współpracy, przyjaźni i zaufania:

- Przed nami nowa dekada i kolejne ekscytujące projekty. Bardzo się cieszę, że firmy, które powierzyły nam dbanie o swój wizerunek, doceniają nasze zaangażowanie, a także realizują pomysły i rozwiązania, które proponujemy. Słowa podziękowania należą się Zespołowi OKK! PR, który pracuje ze mną na co dzień. Wasze zaangażowanie daje Klientom poczucie bezpieczeństwa i buduje naszą siłę oraz wiarygodność. Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim za to, że byliście częścią naszego sukcesu i… działamy dalej! Nie zwalniamy tempa.

Na scenie nie mogło zabraknąć także całego zespół agencji OKK! PR, który został oficjalnie przedstawiony zaproszonym gościom. Wśród tych ostatnich znalazły się bardzo bliskie firmie osoby - jej wieloletni klienci, sympatycy i przyjaciele. Był to wieczór pełen emocji i wzruszeń. Przy wznoszonych toastach, popłynęły oficjalne gratulacje, ciepłe słowa i życzenia dalszych sukcesów, które zamknęły część oficjalną uroczystości. Zabawie jednak nie było końca. Jubileusz firmy uświetnił set DJa Seba Skalskiego i ogromny tort z warszawskiej cukierni Lukullus.

Źródło: OKK! PR

www.okkpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764