logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

10. urodziny stacji TTV

  PR 07.01.2022, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

2 stycznia 2012 roku wystartowała stacja TTV. Od tego momentu nadawca z sukcesem buduje swoją widownię, a na antenie tej telewizji pojawiło się już ponad 80 programów! Z okazji jubileuszu wyemitowana zostanie specjalna urodzinowa edycja programu „99 – GRA O WSZYSTKO”, w której udział weźmie kilkadziesiąt gwiazd stacji. Sześcioodcinkowa seria zadebiutuje 2 stycznia o godz. 22:00 w TTV oraz serwisie Player.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/10.-urodziny-stacji-ttv,394323,artykul.html

Stacja TTV od początku została doceniona za powiew świeżości, który wniosła na rynek branży telewizyjnej. Nowe programy eksperymentowały, łączyły rozrywkowy styl z zainteresowaniem drugim człowiekiem - TTV bawiło, wzruszało i stawiało trudne pytania. Przez ostatnią dekadę telewizja wypracowała swój rozpoznawalny styl. Dziś specjalizuje się w reality oraz pokazuje te strony życia, które rzadko goszczą na innych antenach. Jednym z programów, który obecny jest od początku istnienia stacji jest serwis informacyjny Express, w którym w przystępnej formie, prezentowana jest codzienna dawka najważniejszych informacji z kraju. Przez te 10 lat obecności w polskich domach, stacja dbała o różnorodność prezentowanego portfolio. Z jednej strony – informacja i rozrywka, a z drugiej – odwaga i odrobina szaleństwa.

Z okazji jubileuszu, na antenie TTV wyemitowana zostanie urodzinowa edycja „99 – GRA O WSZYSTKO”, w której udział weźmie kilkadziesiąt gwiazd stacji. Będą to: Sylwia Bomba, Izabela i Joachim Zeiske, Mateusz „Big Boy” Borkowski, Damian Nagana, Edyta Nowak, Mariusz Kozak, Jacek Szawioła, Dominik Abus, Dajan i Agnieszka Kotońscy, Konrad Mariański, Krzysztof Ufnal, Jakub Feliński, Andrzej Gąsienica, Katarzyna Gąsienica, Patrycja i Sandra Musialik, Jacek Wójcik, Patryk Borowiak, Iza Macudzińska - Borowiak, Filip Masłowski, Kaja Chodorowska, Kasia „Laluna” Alexander, Andrzej Wierzbicki, Tomasz Schmidt, Dominik Strzelec, Krzysztof Ferenc, Malwina Wędzikowska, Aleksandra Kutz, Himera, Przemek Kossakowski, Jan Pirowski, Jacek Jelonek, Agnieszka Kuszewska, Ewa Rogalska, Krzysztof Radzikowski, Dagmara i Conan Kaźmierscy, Adam Wdówka oraz Paulina Ochocka.

Seria licząca sześć odcinków zadebiutuje na antenie TTV 2 stycznia. Odcinki emitowane będą codziennie, do piątku, 7 stycznia o godz. 22:00. W tym maratonie gier zwycięży ten, kto obudzi w sobie pierwotny instynkt przetrwania i wyeliminuje wszystkich konkurentów. Widzowie będą mogli się przekonać, jak pod wpływem emocji i stresu zawodnicy poradzą sobie z pozornie prostymi zadaniami - skakaniem przez płotki, wydostaniem się z zamkniętej klatki czy kolejnością działań matematycznych. Walka będzie toczyć się o to, aby pozbyć się rywali i nie być ostatnim w żadnej konkurencji, zasada jest jedna – przegrany, odpada!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764