logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne

  PR 16.07.2012, przeczytano 3243 razy

W ostatnich latach grafika rozwija się w porażająco szybkim tempie. Mało tego, jest wszędzie, z mniejszymi bądź większymi formami graficznymi spotykamy się na każdym kroku. Idąc ulicą mijamy kolorowe plakaty, jadąc samochodem naszą uwagę przyciągają wielkie bilboardy, zaglądając do internetu naszym oczom pokazują się coraz to ciekawsze graficznie strony…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-idei%2C-ktore-zmienily-projektowanie-graficzne,16104,artykul.html

Ale punkt wyjścia jest inny. W pierwszym rozdziale publikacji autorzy zajmują się…książką. Nazywają ją „laboratorium dla pisarzy, artystów, projektantów i typografów”. I choć media elektroniczne wypierają czysty druk, on ciągle istnieje i jest podstawą dla wszelkiej grafiki.

Autorzy „100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne” wybierają te idee, które według nich miały największy wpływ na rozwój grafiki. Piszą o formach, kompozycjach, wpływach innych sztuk na projektowanie graficzne, a także o tym, czym jest grafika dzisiaj i jak się ją wykorzystuje.

Steven Heller przez ponad trzydzieści lat pracował dla New York Times’a jako kierownik artystyczny. Wykłada historię projektowania graficznego w School of Visual Arts w Nowym Jorku. Przez wiele lat współpracował z takimi pismami jak: PRINT, EYE, BASELINE, I.D, oraz wydawnictwami: Chronicle Books, Allworth Press, Harry N. Abrams, Phaidon Press, Taschen Press, Abbeville Press, Thames & Hudson, Rockport i Northlight.

Veronique Vienne przez wiele lat pracowała jako kierownik artystyczny oraz autor artykułów publikowanych w najważniejszych pismach Nowego Jorku, San Francisco i Paryża. Współpracowała również z prestiżowymi wydawnictwami (jako autor i edytor): Chronicle Books, Laurence King, Phaidon i Random House.

Wydawcą książki jest TMC.

Źródło: STGU / TMC

www.tmc.com.pl

Galeria: 100 idei, które zmieniły projektowanie graficzne

Dodatkowe informacje:

Rok wydania: 2012-03-26
Ilość stron: 216
Oprawa: miękka
Format: 270 x 210 mm
Cena 90 zł

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764